Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На сайті Київради опубліковано проект рішення, яке містить бюджет Києва на 2018 рік. Зараз бюджет проходить комісії Київської міської ради, після чого буде винесений на голосування у сесійну залу.

«Хмарочос» розбирався, які інфраструктурні проекти заплановані у цьому документі.

За словами заступника голови КМДА Миколи Поворозника, на капітальні витрати у наступному році з бюджету міста мають виділити 10,3 млрд гривень. Це і проектування нових транспортних розв’язок, і ремонт тепломереж та водоочисних та водопровідних споруд, і утеплення будинків, і будівництво нових шкіл та дитячих садочків тощо. Ми вибрали з проекту бюджету найцікавіші ініціативи з точки зору розвитку міського середовища, на які варто звернути увагу киянам, та поцікавились, скільки коштів закладено на їх реалізацію.

Раніше «Хмарочос» писав, як формується та з чого складається бюджет Києва.

Громадські простори, парки та сквери

Пішохідна Контрактова (Реконструкція інженерно-транспортних споруд, скверів на Контрактовій та вулиці Петра Сагайдачного) – разом 30 млн гривень (потрібно 145 мільйонів, згідно з бюджетом).

Проектування території парку «Почайна» (100 тисяч гривень).

Реконструкція парку «Кіото» (27 млн гривень з необхідних 90 мільйонів).

Реконструкція Солом’янського ландшафтного парку (10 мільйонів гривень з необхідних 135 мільйонів).

Реконструкція парку Наталка (2 статті видатків, разом 28,5 млн гривень).

Проекти реконструкції парків ДШК, Юність, Нивки, ім. Пушкіна, Куренівського, Совки, Відрадного, Сирецького, Партизанської слави, а також благоустрій Венеціанського та Долобецького островів і облаштування зони відпочинку навколо озера Тельбин (по 100 тисяч гривень).

Рекреаційний маршрут на Трухановому острові (7,5 млн гривень з необхідних 214 мільйонів).

Реконструкція парку «Володимирська гірка» (20 млн гривень з необхідних 96 мільйонів).

Громадський транспорт, велоінфраструктура

Розробка інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури Києва та його приміської зони (3,5 мільйони гривень з потрібних 16 мільйонів).

Проектування четвертої гілки метро на Троєщину (20 млн гривень, весь проект оцінюють у 36,8 млрд гривень).

Проектування велосипедної доріжки від Поштової площі до мосту Патона (200 тисяч гривень, весь проект оцінюють у 30 млн гривень).

Проектування трамвайної лінії від вулиці Старовокзальної до станції метро «Палац Спорту» (т.зв. «Трамвай в центр») (100 тисяч гривень, проект оцінюють у 50 млн гривень).

Проектування відокремленої лінії швидкісного тролейбуса з Троєщини на Севастопольску площу (100 тисяч гривень, на реалізацію проекту потрібно 159 мільйонів гривень).

Проектування реконструкції лінії міської електрички з Троєщини на Караваєві дачі з заїздом у трамвайне депо ім. Т. Шевченка (100 тисяч гривень, на реалізацію проекту потрібно 1,5 млрд гривень).

Проектування велосипедних шляхів на вулицях Києва (100 тисяч гривень, реалізація проекту оцінюється у 258 млн гривень).

Транспортні розв’язки та мости

Подільський мостовий перехід (1 млрд гривень з необхідних 11,2 млрд).

Пішохідно-велосипедний міст між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» (70 млн гривень з необхідних 80 мільйонів).

Проект реконструкції розв’язки на перетині Повітрофлотського проспекту та проспекту Перемоги (10 тисяч гривень, на реалізацію потрібен 1 млрд гривень).

Проект ліквідації реверсного руху на мосту Патона та проспекті Возз’єднання (100 тисяч гривень, на реалізацію потрібно 50 мільйонів гривень).

Проектування реконструкції проїздів та вулиці Труханівської на Трухановому острові (разом 110 тисяч гривень, реалізацію оцінюють у 165 млн. гривень).

Проект реконструкції Пейзажної алеї (2 млн. гривень, реалізацію проекту оцінюють у 40 мільйонів гривень).

Будівництво та реконструкція комунальних споруд

Реконструкція кінотеатру ім. Гагаріна (66 млн гривень з необхідних 87,5 мільйонів)

Флагшток з прапором України у Музеї Другої світової війни (50 млн гривень)

Реконструкція Київського зоопарку (200 млн гривень з необхідних 1,725 млрд гривень).

Будівництво сміттєпереробного заводу у Деснянському районі (1 млн гривень з необхідних 375 мільйонів).

Будівництво нового крематорію (100 тисяч гривень з необхідних 190 мільйонів).

Чому 100 тисяч гривень?

Джерела в КМДА пояснили, що статті видатків, на які закладено 10 чи 100 тисяч гривень, просто не є пріоритетними, але вони присутні у бюджеті у якості окремих статей для того, щоб у разі коригування витрат, можна було виділити на ці потреби кошти у повному обсязі (наприклад, на проект реконструкції парку чи проект будівництва нової лінії громадського транспорту). Тобто це не означає, що дана стаття витрат буде профінансована саме в такому обсязі, як вказано у документі зараз, сума може змінюватись протягом року.

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23464 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button