Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24974 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З 27 вересня, коли набуде чинності закон 5364 про реформи у сфері паркування, сума штрафів за порушення правил зупинки і стоянки суттєво не зросте, проте зміниться механізм притягнення до відповідальності порушників. Про це повідомив керівник Київтранспарксервісу Олександр Німас.
За його словами, сума штрафу складатиме 255 грн, до того ж перші десять днів діятиме 50-відсотковий дисконт на суму сплати штрафу.
Водночас закон дозволить притягувати до відповідальності як власника, так і користувача автівки. Договір оренди не може бути підставою для звільнення від штрафу. Постанову про штраф надсилатимуть рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Вона почне діяти навіть у разі відмови порушника від її отримання.
Німас висловив сподівання, що завдяки закону у водіїв з’явиться додаткова мотивація паркувати машини на платних парковках. За його словами, у Києві зараз достатньо машиномісць.
«Як ми бачимо, центральна частина міста переповнена автомобілями, а паркінги напівпорожні», – заявив він.
Німас повідомив, що Київтранспарксервіс уже знайшов вісім місць для перехоплюючих майданчиків і зараз працює над дев’ятим. Їх ще не облаштовано, але вже підготували документи. Такі парковки з’являться на під’їзних шляхах до Києва біля станцій метрополітену, щоб водії змогли залишати свої автомобілі та продовжувати шлях на громадському транспорті. Це дозволить розвантажити центральну частину міста.
З першого червня у Києві запрацював продаж абонементних талонів для паркування через систему ГІОЦ.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті