Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
20 пасажирів, які їхали 15 червня у купе 12-го та 13-го вагонів поїзда №298 Херсон-Київ, написали заяву міністру інфраструктури Володимиру Омеляну з вимогою повернути їм вартість квитків, повідомляє kherson.net.ua.
Пасажири стверджують, що попри те, що температура повітря на вулиці була +38 градусів, у вагонах не працювали кондиціонери. Вночі через спеку вони не могли заснути і їм довелося стояти у коридорах і тамбурах.
«З першого червня підвищили вартість проїзду, тепер квиток в купе коштує 421 гривню. Але якість обслуговування стала гіршою. Так у 12 та 13 вагонах не працювала система вентіляції. У вагонах було дуже жарко, душно. Люди до другої години ночі не спали, стояли біля відкритих вікон», – розповів один із пасажирів Валерій Гурківський.
У заяві сказано, що у вагоні були маленькі діти, вагітна жінка та літні люди, в яких почав «стрибати» тиск, порушився сердцевий ритм та з’явилися набряки. Вагітній жінці стало зле, і її на вимогу пасажирів переселили в інший вагон. Проте, лікаря до кінця поїздки так і не знайшли.
Нагадаємо, з початку літа Укрзалізниця підвищила вартість квитків на 12%. Наступне підвищення відбудеться у жовтні.
Днями Укрзалізниця презентувала послугу повноцінного харчування у нічних поїздах. Набір із сендвіча, круасана, розчинного бульйону та каші коштуватиме 95 грн.
Читайте також: У Мінекономрозвитку розповіли, у скільки обійдеться український Нyperloop
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті