Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

20 пасажирів, які їхали 15 червня у купе 12-го та 13-го вагонів поїзда №298 Херсон-Київ, написали заяву міністру інфраструктури Володимиру Омеляну з вимогою повернути їм вартість квитків, повідомляє kherson.net.ua.

Фото: прес-служба Укрзалізниці

Пасажири стверджують, що попри те, що температура повітря на вулиці була +38 градусів, у вагонах не працювали кондиціонери. Вночі через спеку вони не могли заснути і їм довелося стояти у коридорах і тамбурах.

«З першого червня підвищили вартість проїзду, тепер квиток в купе коштує 421 гривню. Але якість обслуговування стала гіршою. Так у 12 та 13 вагонах не працювала система вентіляції. У вагонах було дуже жарко, душно. Люди до другої години ночі не спали, стояли біля відкритих вікон», – розповів один із пасажирів Валерій Гурківський.

У заяві сказано, що у вагоні були маленькі діти, вагітна жінка та літні люди, в яких почав «стрибати» тиск, порушився сердцевий ритм та з’явилися набряки. Вагітній жінці стало зле, і її на вимогу пасажирів переселили в інший вагон. Проте, лікаря до кінця поїздки так і не знайшли.

Нагадаємо, з початку літа Укрзалізниця підвищила вартість квитків на 12%. Наступне підвищення відбудеться у жовтні.

Днями Укрзалізниця презентувала послугу повноцінного харчування у нічних поїздах. Набір із сендвіча, круасана, розчинного бульйону та каші коштуватиме 95 грн.

Читайте також: У Мінекономрозвитку розповіли, у скільки обійдеться український Нyperloop

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button