Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 23 днів. За цей час ми опублікували 26878 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На сервісі електронних петицій Київради 16 липня зареєстровано третю петицію за проведення відкритого конкурсу на проект Шулявської розв’язки.

Фото: Віктор Петрук

Попередні дві петиції, №6240 та №7819, щоразу набирали необхідні 10 тисяч голосів, але у Київраді проігнорували вимогу проведення конкурсу, в якому б взяв участь альтернативний проект Віктора Петрука. Натомість п’ятого липня КМДА затвердила проект, який передбачає будівництво на Шулявці неповного чотирилисника з трьома з’їздами.

У тексті петиції, зареєстрованій самим Петруком, вимагається невідкладно демонтувати Шулявський шляхопровід і влаштувати на перетині проспекту Перемоги з вулицями Гетьмана і Довженка тимчасове регульоване перехрестя, яке функціонуватиме, доки не буде розроблено якісний проект розв’язки.

На думку Петрука, за 11 років у КМДА не змогли розробити якісний проект внаслідок «некомпетентності, зловживання службовим становищем, злочинної бездіяльності, службових підроблень». За цей час Шулявський шляхопровід опинився в аварійному стані, зокрема, у лютому минулого року обвалився тротуар, а в лютому 2018 року зруйнувався деформаційний шов на першій опорі.

При цьому затверджений КМДА проект неповного чотирилисника, стверджує Петрук, не відповідає принципам сталого розвитку міст.

Зокрема, на думку Петрука, цей проект не покращує транспортну ситуацію, зберігає великі перепробіги транспорту внаслідок недорозв’язаності важливих напрямків руху, не вирішує питань розвитку велоінфраструктури, не покращує пріоритет громадського транспорту, захоплює міські земельні ресурси та знищує історико-культурну спадщину.

Під час проведення конкурсу на проект Шулявської розв’язки Петрук вимагає провести громадські обговорення та дослідити цінність п’ятого цеху «Більшовика», який передбачається знести в разі реалізації чотирилисника.

За перші дві години петиція зібрала 130 підписів.

Нагадаємо, днями журналісти проекту «Схеми» опублікували розслідування, в якому йдеться про те, що тендер щодо Шулявської розв’язки розіграли між двома фірмами, пов’язаними з президентом «Укрбуду» Максимом Микитасем.

Про переваги проекту Вітора Петрука читайте в нашому матеріалі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button