Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 28 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В аеропорті Бориспіль поруч з лівим крилом посадкової галереї терміналу D почали будувати платформи для експресу до аеропорту з Києва.

Фото: avianews.com

В 200 метрах від входу в термінал імовірно зроблять дві платформи для прийому вагонів, які поєднують Київ і Бориспіль, повідомляє avianews.

Окрім того, будівельники зробили насип для укладки залізничного полотна від чинної залізничної гілки до місця перетину з автомагістраллю Київ-Бориспіль-Харків, а також ведуть роботи по облаштуванню ґрунту для укладання насипу зі сторони аеропорту.

Фото: avianews.com

Раніше в.о. голови правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов заявив, що об’єкт буде зданий до 1 грудня 2018 року, назвавши цей термін «важким».

Зараз «Укрзалізниця» прогнозує перевезення по маршруту Київ-міжнародний аеропорт «Бориспіль» на рівні 3,8 млн пасажирів на рік вже в 2019 році. Також в «Укрзалізниці» розраховують, що при ціні квитка 80 гривень проект окупиться протягом 10 років. Проте вони не виключають варіанту підвищення вартості проїзду в залежності від попиту на послугу, а також факторів, що негативно впливають на її собівартість.

Фото: avianews.com

Додамо, що згідно з проектом будівництва, лінія буде прокладена від вокзалу «Київ-Пасажирський», через станцію «Видубичі» до термінала D аеропорту «Бориспіль». Розрахунковий час у дорозі – 35 хвилин.
Рухомий склад, який буде використовуватися на лінії – 11 поїздів PESA 620м на 91 місце та 2 поїзди PESA 630м на 192 місця.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button