Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В аеропорті Бориспіль поруч з лівим крилом посадкової галереї терміналу D почали будувати платформи для експресу до аеропорту з Києва.

Фото: avianews.com

В 200 метрах від входу в термінал імовірно зроблять дві платформи для прийому вагонів, які поєднують Київ і Бориспіль, повідомляє avianews.

Окрім того, будівельники зробили насип для укладки залізничного полотна від чинної залізничної гілки до місця перетину з автомагістраллю Київ-Бориспіль-Харків, а також ведуть роботи по облаштуванню ґрунту для укладання насипу зі сторони аеропорту.

Фото: avianews.com

Раніше в.о. голови правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов заявив, що об’єкт буде зданий до 1 грудня 2018 року, назвавши цей термін «важким».

Зараз «Укрзалізниця» прогнозує перевезення по маршруту Київ-міжнародний аеропорт «Бориспіль» на рівні 3,8 млн пасажирів на рік вже в 2019 році. Також в «Укрзалізниці» розраховують, що при ціні квитка 80 гривень проект окупиться протягом 10 років. Проте вони не виключають варіанту підвищення вартості проїзду в залежності від попиту на послугу, а також факторів, що негативно впливають на її собівартість.

Фото: avianews.com

Додамо, що згідно з проектом будівництва, лінія буде прокладена від вокзалу «Київ-Пасажирський», через станцію «Видубичі» до термінала D аеропорту «Бориспіль». Розрахунковий час у дорозі – 35 хвилин.
Рухомий склад, який буде використовуватися на лінії – 11 поїздів PESA 620м на 91 місце та 2 поїзди PESA 630м на 192 місця.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button