Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Сервіс таксі Uklon здійснив редизайн логотипа. Нове лого нагадує медіатор, який символізує роль компанії у медіації між пасажиром і водієм, повідомляє AIN.

Кадр із презентаційного відео Uklon

Ліворуч – попередній логотип Uklon, праворуч – новий.

Айдентику розробила дизайнерка компанії Uklon Марія Щербаха у співпраці з Kyiv Academy of Media Arts.

«У нашій айдентиці є три головні елементи – логотип у вигляді медіатора спокійного гірчичного кольору, розроблений з нуля шрифт та ілюстрації, які допоможуть зробити комунікацію зрозумілішою й емоційнішою», – розповіла дизайнерка.

Водночас Uklon почав тестувати новий мобільний додаток.

Нагадаємо, нещодавно мережа «Море пива» зважилася на радикальний ребрендінг.

Також після презентації нової адентики України, розробленої дизайнерським агентством Banda, у ініціативні громадяни влаштували у Facebook голосування за нові варіанти, якими можна насолодитися за посиланням.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button