Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Сервіс таксі Uklon здійснив редизайн логотипа. Нове лого нагадує медіатор, який символізує роль компанії у медіації між пасажиром і водієм, повідомляє AIN.
Ліворуч – попередній логотип Uklon, праворуч – новий.
Айдентику розробила дизайнерка компанії Uklon Марія Щербаха у співпраці з Kyiv Academy of Media Arts.
«У нашій айдентиці є три головні елементи – логотип у вигляді медіатора спокійного гірчичного кольору, розроблений з нуля шрифт та ілюстрації, які допоможуть зробити комунікацію зрозумілішою й емоційнішою», – розповіла дизайнерка.
Водночас Uklon почав тестувати новий мобільний додаток.
Нагадаємо, нещодавно мережа «Море пива» зважилася на радикальний ребрендінг.
Також після презентації нової адентики України, розробленої дизайнерським агентством Banda, у ініціативні громадяни влаштували у Facebook голосування за нові варіанти, якими можна насолодитися за посиланням.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті