Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Ребрендінг доручили агентству Андрія Федоріва.

Фото: «Море пива» / Facebook

Велика мережа розливного пива «Море пива» зважилася на радикальний ребрендінг. Протягом двох років магазини повністю змінять назву на «HOP HEY».

«HOP в перекладі з англійської означає хміль – один з головних інгредієнтів пива. А ще всі ж знають прислів’я “Не кажи “хоп”, поки не перескочиш”… HEY – це спокійний видих абсолютного полегшення», – пояснює вибір нової назви прес-служба компанії.

Оновлений магазин у Дніпрі. Фото: «Море пива» / Facebook

Разом з ім’ям змінюється і звичний формат магазинів. Більшість позицій буде у вільному доступі – покупець зможе сам налити собі напій, не чекаючи черги. Також обіцяють розширити асортимент.

Наразі два оновлених магазини вже відкрилися у Дніпрі. Найближчим часом новий формат з’явиться у Києві.

Як повідомляє DesignTalk, ребрендінгом займалося креативне агентство FEDORIV.

Мережа «Море пива» з’явилася в 2009 році. Наразі вона складається з 300 магазинів по всій Україні.

Агенство Андрія Федоріва розробляло айдентику та логотипи для «Нової пошти», OLX, «Алло» та ресторану «Липський». У лютому цього року оновлений ресторан «Липський» закрився.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button