Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 309 днів. За цей час ми опублікували 26391 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: mashable.com

YouTube повідомив, що відтепер рекламні відео не можна буде пропускати – їх довжина становитиме 15-20 секунд. Нові правила стануть дійсними з вересня. Раніше рекламу можна було пропустити після п’яти  секунд перегляду. Проте, якщо творці контенту хочуть, щоб їхні глядачі могли пропускати рекламу у відео, їм потрібно буде налаштувати цю зміну автоматично. В YouTube додали, що рекламодавці платять більше грошей за рекламу без можливості пропуску.

Це означає більше грошей для авторів каналів, які додають у свої відео ці оголошення, повідомляє Mashable. Також у YouTube повідомили, що творці контенту через сервіс Adsense зможуть блокувати певних рекламодавців, а також цілі категорії оголошень. Про оголошення, які не можна пропустити, на сторінці підтримки згадок поки немає.

Нагадаємо, що YouTube вводить платну підписку на топ-блогерів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button