Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: mashable.com

YouTube повідомив, що відтепер рекламні відео не можна буде пропускати – їх довжина становитиме 15-20 секунд. Нові правила стануть дійсними з вересня. Раніше рекламу можна було пропустити після п’яти  секунд перегляду. Проте, якщо творці контенту хочуть, щоб їхні глядачі могли пропускати рекламу у відео, їм потрібно буде налаштувати цю зміну автоматично. В YouTube додали, що рекламодавці платять більше грошей за рекламу без можливості пропуску.

Це означає більше грошей для авторів каналів, які додають у свої відео ці оголошення, повідомляє Mashable. Також у YouTube повідомили, що творці контенту через сервіс Adsense зможуть блокувати певних рекламодавців, а також цілі категорії оголошень. Про оголошення, які не можна пропустити, на сторінці підтримки згадок поки немає.

Нагадаємо, що YouTube вводить платну підписку на топ-блогерів.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button