Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: 112 Україна

Власники київських маршруток збираються у вересні-жовтні підвищити вартість проїзду орієнтовно до 9-10 гривень. Про це розповів газеті Факти один із власників приватних маршрутів.

«Гривня знецінюється, ціни ростуть на все… Зараз їздимо собі у збиток. Десять гривень була би більш економічно обґрунтована ціна», – сказав директор компанії-перевізника «Трансгруп» Володимир Назаренко.

Він нарікає, що 20% рухомого складу приватних маршрутів стоїть, оскільки водії їздять на сезонні заробітки в Європу, не бажаючи працювати за низьку зарплату в Києві.

Експерт громадської компанії «Євро-патруль» В’ячеслав Коновалов упевнений, що причини подорожчання інші. Зокрема, він звернув увагу, що вартість бензину не впливає на рентабельність маршруток просто тому, що ті їздять на газі.

«Було ухвалено закон про електронний квиток, але його так і не запровадили. Ви бачили, щоб у міських маршрутках пасажирам видавали квитки? Ось і я не бачив. Виходить, що в цьому бізнесі обертається чорна готівка. Піднімуть вартість – готівки буде більше, можливо, комусь на вибори», – вважає Коновалов.

Читайте також: З єдиним електронним квитком і без маршруток: яким бачать альтернативний громадський транспорт Києва

За його словами, щоденно з однієї машини маршрутники віддають 800-1000 грн різним людям, щоб «не чіпали» – поліції, адміністрації тощо.

Директор компанії William invest expert Віктор Медвідь вважає, що після подорожчання проїзду в маршрутках піднімуться й тарифи на таксі.

Нагадаємо, місяць тому анонімний власник маршруток повідомив Liga.net, що більшість приватних перевізників не збираються підвищувати ціни. Свої маршрути він назвав рентабельними навіть за вартості проїзду п’ять гривень.

За його словами, лише КМДА зможе змусити маршрутників зрівняти вартість проїзду з комунальним транспортом, проїзд в якому з 14 липня став коштувати вісім гривень.

Читайте також наш матеріал про те, як відрізняється ціною та якістю громадський транспорт в Києві, Варшаві і Празі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button