В КМДА обіцяють запустити електронний квиток у наземному транспорті вже з листопада
Картка на наземний траспорт орієнтовно коштуватиме 40-50 грн. Не рахуючи вартості поїздок.
Картка на наземний траспорт орієнтовно коштуватиме 40-50 грн. Не рахуючи вартості поїздок.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Система електронного квитка в наземному громадському транспорті може запрацювати в тестовому режимі вже з першого листопада, повідомили газеті Сегодня в КМДА.
Зараз у трамваях, автобусах і тролейбусах встановлюють валідатори для зчитування е-квитків. Загалом їх буде 1500, по три-п’ять пристроїв на салон.
Оплатити поїздку через валідатори можна буде декількома способами:
– одноразовим талончиком з QR-кодом. Купити такі талони можна буде в Ibox, які обіцяють встановити на всіх зупинках, банківських терміналах, кіосках «Союздрук» і Т-кіосках. Вартість квитка – вісім гривень. Він діятиме в будь-якому громадському транспорті, але не в маршрутках і не в метро.
– пластиковою карткою, яка працює за принципом карт на метро. Відповідно, чим більша кількість придбаних поїздок, тим дешевшою буде кожна поїздка. Утім, сама картка орієнтовно коштуватиме 40-50 грн.
– банківською картою.
– «карткою киянина». У цьому випадку знижка за поїздку становитиме 50 копійок.
– з 31 березня 2019 року – за допомогою PayPass і PayWave.
Тестовий період триватиме близько трьох місяців, у цей час паралельно діятимуть звичайні талончики.
«Київпастранс» розпочав монтаж валідаторів для безконтактної оплати проїзду в тролейбусах ще в грудні минулого року. Наразі система безконтактної оплати в громадському транспорті вже працюють у Житомирі, Сумах, Тернополі та Харкові.
Про те, як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві, читайте в нашому матеріалі.
Нагадаємо, «безлімітні» проїзні на громадський транспорт у Києві купують лише 0,3% пасажирів, адже користуватися ними невигідно.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті