Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

Як працюватиме законопроект про підвищення штрафів за ігнорування ременів безпеки – пояснив у блозі на Українській правді Тарас Шевченко, ініціатор кампанії «За безпечні дороги», в рамках якої було розроблено цей проект.

Верховна Рада ухвалила проект закону №8492 у першому читанні 18 вересня. Згідно з ним, штраф за непристебнутий пасок безпеки та відсутність мотошолому зростає з 51 до 850 гривень.

За словами Шевченка, штраф сплачуватиме завжди водій – і якщо сам непристебнутий, і якщо перевозить непристебнутих пасажирів, зокрема і на задньому сидінні (якщо, звісно, ззаду передбачені ремені безпеки).

Теоретично патрульні можуть виписати одночасно кілька штрафів, якщо непристебнутий і водій, і пасажири, оскільки це можна розцінювати як окремі порушення.

Остаточно закон можуть ухвалити в листопаді. Після того, як документ підпише президент, він набуде чинності за три місяці. Тобто нові штрафи можуть запрацювати орієнтовно з початку березня 2019 року.

За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, у Нідерландах рівень користування ременями безпеки до ухвалення аналогічного закону складав 15%, а після – вже 86%; у Данії 5% і 94% відповідно; в Іспанії – 25% і 86%. Наразі в Україні ремені безпеки використовують не більше 15% автомобілістів.

Нагадаємо, наприкінці минулого року Міністерство інфраструктури опублікувало трирічну програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button