Новий закон про ремені безпеки дозволяє виписати водію кілька штрафів одночасно
Штраф сплачуватиме завжди водій – і за себе, і за непристебнутих пасажирів.
Штраф сплачуватиме завжди водій – і за себе, і за непристебнутих пасажирів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Як працюватиме законопроект про підвищення штрафів за ігнорування ременів безпеки – пояснив у блозі на Українській правді Тарас Шевченко, ініціатор кампанії «За безпечні дороги», в рамках якої було розроблено цей проект.
Верховна Рада ухвалила проект закону №8492 у першому читанні 18 вересня. Згідно з ним, штраф за непристебнутий пасок безпеки та відсутність мотошолому зростає з 51 до 850 гривень.
За словами Шевченка, штраф сплачуватиме завжди водій – і якщо сам непристебнутий, і якщо перевозить непристебнутих пасажирів, зокрема і на задньому сидінні (якщо, звісно, ззаду передбачені ремені безпеки).
Теоретично патрульні можуть виписати одночасно кілька штрафів, якщо непристебнутий і водій, і пасажири, оскільки це можна розцінювати як окремі порушення.
Остаточно закон можуть ухвалити в листопаді. Після того, як документ підпише президент, він набуде чинності за три місяці. Тобто нові штрафи можуть запрацювати орієнтовно з початку березня 2019 року.
За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, у Нідерландах рівень користування ременями безпеки до ухвалення аналогічного закону складав 15%, а після – вже 86%; у Данії 5% і 94% відповідно; в Іспанії – 25% і 86%. Наразі в Україні ремені безпеки використовують не більше 15% автомобілістів.
Нагадаємо, наприкінці минулого року Міністерство інфраструктури опублікувало трирічну програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті