Аеропорт Одеси кардинально оновив свій фірмовий стиль
Дизайнери взяли за основу бренда вислів «Одеса-мама».
Дизайнери взяли за основу бренда вислів «Одеса-мама».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
27 вересня міжнародний аеропорт Одеси презентував нову айдентику, розроблену агентством Fedoriv.
Основою бренду став образ мами. Місто називають «Одеса-мама» з ХІХ століття – за деякими джерелами, походження цього вислову пов’язано з одеським кримінальним світом. Логотип повторює слово «мама» у вигляді морських хвиль.
Слоган «Мир вам!», повторюваний разними мовами, став основою фонового паттерну. Він має відображати ідею Одеси як міста, що об’єднує багато різних культур.
За словами засновника Fedoriv Андрія Федоріва, дизайнери прагнути передати дух морської, космополітичної та дружньої Одеси.
Новий бренд передує відкриттю нового міжнародного терміналу площею понад 30 тисяч квадратних метрів. Термінал зможе обслуговувати тисячу пасажирів на годину, або близько трьох мільйонів пасажирів на рік.
Тут побудували чотири телескопічних трапа для висадки і посадки. У терміналі передбачено 1300 парковочних місць.
Одеський аеропорт очікує, що з нового терміналу виконуватимуть прямі рейси за 30 напрямками 23 авіакомпанії.
Нещодавно Fedoriv розробили новий логотип для магазину Rozetka, який розкритикували у соцмережах.
Півроку тому мережа «Море пива» провела разом із Fedoriv радикальний ребрендінг. Протягом двох років назву магазинів планують повністю змінити на HOP HEY.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті