Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23478 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

З другого жовтня 2018 року МЗС спільно з Центром стратегічних комунікацій «StratCom Ukraine» розпочинає онлайн кампанію «#CorrectUA», в рамках якої звертатиметься до іноземних ЗМІ з метою коригування правопису міста Київ латинкою (#KyivNotKiev), повідомляє прес-служба МЗС.

Відтепер, кожного дня протягом кампанії на сторінках МЗС України у Facebook та Twitter з’являтимуться пости, в яких будуть фігурувати випадки некоректного написання назви Київ як Kiev. МЗС відслідковуватиме провідні ЗМІ, такі як The New York Times, BBC, Reuters на предмет неправильного написання назви столиці України англійською мовою.

В своїй кампанії вони будуть тегати ЗМІ та писати хештеги #KyivNotKiev, #CorrectUA  з проханням вживати назву Київ коректно (Kyiv замість Kiev). Також у МЗС закликають всіх охочих долучитись до флешмобу, розмістивши кавер на своїх акаунтах в соціальних мережах.

Нагадаємо, Kapkan Shop і Вова Воротньов випустили футболки KIEV у вигляді лого IKEA.

Фото: Льоша Березовський

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button