Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Вдруге до участі в тендері Prozorro щодо продовження ділянки зеленої лінії Київського метрополітену на Виноградар подалися три компанії: ПрАТ «Інтербудмонтаж» (Київ), «Київметробуд» (Київ), ПрАТ «Тунельбуд» (Харків). Заявлена вартість закупівлі становить 5 993 482 614 грн із можливістю зниження ціни кроком у 0,5%  (29,9 млн грн).

На перший тендер подавали заявки три фірми: київські компанії «Інтербудтонель», «Київметробуд» та компанія з Мукачево «Адамант». Пропозицію останньої відхилили.

Наприкінці серпня компанія «Адамант» поскаржилася до Антимонопольного комітету, стверджуючи, що її позбавили права на участь у процедурі закупівлі незаконно, натомість заплющивши очі на проблеми з документами «Київметробуду».

«Київський метрополітен» оголосив тендер на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії у січні 2018 року. Його скасували. Повторний тендер оголосили у вересні 2018 року. Перша черга передбачає будівництво двох станцій – «Мостицька» і «Проспект Правди».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button