Вдруге будувати метро на Виноградар зголосилися три компанії
Заявлена вартість закупівлі становить майже шість мільярдів гривень.
Заявлена вартість закупівлі становить майже шість мільярдів гривень.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Вдруге до участі в тендері Prozorro щодо продовження ділянки зеленої лінії Київського метрополітену на Виноградар подалися три компанії: ПрАТ «Інтербудмонтаж» (Київ), «Київметробуд» (Київ), ПрАТ «Тунельбуд» (Харків). Заявлена вартість закупівлі становить 5 993 482 614 грн із можливістю зниження ціни кроком у 0,5% (29,9 млн грн).
На перший тендер подавали заявки три фірми: київські компанії «Інтербудтонель», «Київметробуд» та компанія з Мукачево «Адамант». Пропозицію останньої відхилили.
Наприкінці серпня компанія «Адамант» поскаржилася до Антимонопольного комітету, стверджуючи, що її позбавили права на участь у процедурі закупівлі незаконно, натомість заплющивши очі на проблеми з документами «Київметробуду».
«Київський метрополітен» оголосив тендер на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії у січні 2018 року. Його скасували. Повторний тендер оголосили у вересні 2018 року. Перша черга передбачає будівництво двох станцій – «Мостицька» і «Проспект Правди».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті