У Києві хочуть створити гарячу лінію, де пояснюватимуть, як користуватись Е-квитком
Оголошено тендер на створення кол-центру з роботи електронного квитка. Сам е-квиток поки що не працює.
Оголошено тендер на створення кол-центру з роботи електронного квитка. Сам е-квиток поки що не працює.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 23454 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» оголосив тендер на Prozorro на створення контакт-центру, оператори, якого пояснюватимуть специфіку роботи електронного квитка.
Вартість тендеру становить понад два мільйони гривень.12 листопада завершиться прийом тендерних заявок, а 13 листопада розпочнеться аукціон. Згідно з технічним завданням на лінії одночасно має бути 45 операторів. Працівники контакт-центру відповідатимуть не лише на телефонні запити, але й електронною поштою. Час очікування для 80% клієнтів на лінії має бути до 20 секунд, а середній час однієї розмови складатиме півтори хвилини.
Також у документі зазначено, що контакт-центр має на меті покращити комунікації в середині системи та допоможе підвищити роботу виконавців звернень.
Нагадаємо, що з першого листопада Е-квиток в Києві мав запрацювати в тестовому режимі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті