Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 23454 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Elephant marketing

КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» оголосив тендер на Prozorro на створення контакт-центру, оператори, якого пояснюватимуть специфіку роботи електронного квитка.

Вартість тендеру становить понад два мільйони гривень.12 листопада завершиться прийом тендерних заявок, а 13 листопада розпочнеться аукціон. Згідно з технічним завданням на лінії одночасно має бути 45 операторів. Працівники контакт-центру відповідатимуть не лише на телефонні запити, але й електронною поштою. Час очікування для 80% клієнтів на лінії має бути до 20 секунд, а середній час однієї розмови складатиме півтори хвилини.

Фото: Вечірній Київ

Також  у документі зазначено, що контакт-центр має на меті покращити комунікації  в середині системи та допоможе підвищити роботу виконавців звернень.

Нагадаємо, що з першого листопада Е-квиток в Києві мав запрацювати в тестовому режимі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button