В США випустили гру «Монополія для міленіалів»
Її слоган: «Забудьте про нерухомість. Ви все одно не можете її собі дозволити».
Її слоган: «Забудьте про нерухомість. Ви все одно не можете її собі дозволити».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 266 днів. За цей час ми опублікували 23408 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Власник бренду «Монополія», компанія Hasbro Gaming, випустила тематичну версію гри «Монополія для Міленіалів». Особливість цієї гри полягає в тому, що замість того, щоб накопичувати гроші та купувати нерухомість, гравці мають витрачати їх. Вони відвідують місця, взаємодіють з іншими гравцями через картки Change та Community Chest. Також в цій версії гри не потрібно платити орендну плату, відвідуючи більше закладів. Навпаки, гравці за відвідування заробляють бали.
Перемагає в грі той, хто накопичив найбільше балів досвіду. На дошці є поля «Веганське кафе» або «Тижневий курс медитації». В грі присутні різні картки, за допомогою яких, гравці можуть заробити 50 доларів від бабусі та дідуся або 0 доларів за безоплачуване стажування, пише CBC.
Нагадаємо, що визначено найкращі міста для «міленіалів».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті