Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Олександр Смирнов

Вулицю Генерала Алмазова, що на Печерську, звільнили від 46 рекламних щитів і сітілайтів, повідомив голова Управління з питань реклами Олександр Смирнов.

За його словами, на відрізку від Печерської площі до кінотеатру «Зоряний» було розміщено рекламу загальною площею майже 430 квадратних метрів.

На вулиці Алмазова залишили 19 сітілайтів, згідно зі схемою розміщення реклами у Києві.

«Так буде на кожній столичній вулиці, доки кількість всієї наземної реклами не становитиме 4390 на весь Київ», – повідомив Смирнов.

Наразі також прибирають рекламу, що не відповідає правилам, на Ярославовому Валу. Наразі демонтували понад 100 конструкцій, а до кінця листопада планують прибрати всі 322.

У квітні 2017 року Київрада ухвалила новий «Порядок розміщення вивісок у місті Києві». Згідно з документом забороняється закривати вивісками балкони, архітектурний та скульптурний декор фасадів, таблички з назвами вулиць і номерами будинків. Важливо, що сама конструкція не повинна створювати перешкод для експлуатації та ремонту будинків.

Читайте також: Комунальники прибирають рекламу та вивіски в центрі Києва. Що відбувається?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button