Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Олег Тоцький

За попередніми підрахунками, вартість будівництва четвертої гілки Київського метрополітену – на Троєщину – обійдеться від 2,5 до 3 млрд доларів. Про це заявив заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань на форумі в Китаї, повідомляє ЦТС.

Більшість із цих видатків мають покрити за рахунок державного кредиту від КНР. Китайська компанія China Pacific Construction Group, яка розробила ТЕО проекту, розраховує на фінансову підтримку китайського уряду.

Голова компанії Го Ян заявив, що CPCG цікавить також участь у будівництві метро у Харкові та Дніпрі.

У жовтні мер Віталій Кличко підписав розпорядження про будівництво у 2018-2025 роках лінії метро до Троєщини. Передбачається прокласти лінію від Кільцевої дороги через аеропорт Жуляни, центральний залізничний вокзал, центр міста, Поділ через Подільський міст до житлового району Троєщина. Пересадкові вузли планують облаштувати на «Вокзальній», «Лук’янівці» і «Тараса Шевченка».

На початку листопада відбувся тендер на будівництво ділянки метро на Виноградар, в якому перемогла компанія «Київметробуд». Перша черга передбачає будівництво двох станцій – «Мостицька» і «Проспект Правди». Вартість робіт складе 6 млрд грн (близько 214 млн доларів).

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button