Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Олег Тоцький

За попередніми підрахунками, вартість будівництва четвертої гілки Київського метрополітену – на Троєщину – обійдеться від 2,5 до 3 млрд доларів. Про це заявив заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань на форумі в Китаї, повідомляє ЦТС.

Більшість із цих видатків мають покрити за рахунок державного кредиту від КНР. Китайська компанія China Pacific Construction Group, яка розробила ТЕО проекту, розраховує на фінансову підтримку китайського уряду.

Голова компанії Го Ян заявив, що CPCG цікавить також участь у будівництві метро у Харкові та Дніпрі.

У жовтні мер Віталій Кличко підписав розпорядження про будівництво у 2018-2025 роках лінії метро до Троєщини. Передбачається прокласти лінію від Кільцевої дороги через аеропорт Жуляни, центральний залізничний вокзал, центр міста, Поділ через Подільський міст до житлового району Троєщина. Пересадкові вузли планують облаштувати на «Вокзальній», «Лук’янівці» і «Тараса Шевченка».

На початку листопада відбувся тендер на будівництво ділянки метро на Виноградар, в якому перемогла компанія «Київметробуд». Перша черга передбачає будівництво двох станцій – «Мостицька» і «Проспект Правди». Вартість робіт складе 6 млрд грн (близько 214 млн доларів).

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button