На бульварі Лесі Українки встановлять делінеатори для відокремлення смуги громадського транспорту
У КМДА підрахували, що одна смуга громадського транспорту провозитиме стільки ж пасажирів, що й три смуги для автомобілів.
У КМДА підрахували, що одна смуга громадського транспорту провозитиме стільки ж пасажирів, що й три смуги для автомобілів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Бульвар Лесі Українки. Фото: Олег Тоцький
Після встановлення делінеаторів уздовж смуги громадського транспорту на вулиці Шота Руставелі комунальники відокремлять виділену смугу на бульварі Лесі Українки. Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Симонов.
«У центрі Києва розпочали роботи з відокремлення смуг громадського транспорту. Коли громадський транспорт має свою відокремлену смугу – це забезпечує чітке курсування за графіком», – зазначив він.
На бульварі Лесі Українки встановлять бар’єри іншого типу, ніж на Шота Руставелі.
Фото: Сергій Симонов
За розрахунками, одна смуга громадського транспорту на бульварі Лесі Українки провозитиме 30 тисяч пасажирів на день. Це стільки ж, як і три смуги для автомобілів на цій самій ділянці.
«Наступний наш крок – вивчення динаміки пропускної спроможності та ефективності різних видів відокремлення та обрання кращого», – повідомив Симонов.
Раніше в Києві не використовували делінеатори для відокремлення смуг для громадського транспорту.
Нагадаємо, минулого тижня Симонов презентував проект Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури на 2019-2023 роки. Програма пропонує відмовитися від автомобілецентризму на користь сталої міської мобільності, зокрема зосередитися на інфраструктурі для пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті