Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Такий вигляд матимуть разовий талончик та пластикова картка для оплати проїзду. Колаж: Хмарочос

Вже цього місяця кияни зможуть сплатити за проїзд у міському транспорті – як наземному, так і метро – за допомогою разових QR-талончиків та пластикових карток, обіцяють у департаменті інформаційно-комунікаційних технологій КМДА, повідомляє LIGA.net.

У муніципалітеті стверджують, що тестування системи добігає кінця. Електронний квиток запустили у тестовому режимі першого листопада, але не для широкого загалу.

Як повідомляє Сегодня, у КМДА пояснюють затримку тим, що хочуть зв’язати єдиним електронним квитком підземний і наземний транспорт й запустити систему одночасно у метро, тролейбусах, автобусах та трамваях. Для цього на кожній станції облаштовують по одному турнікету – там, де зараз платять картками з PayPass. Надалі таких турнікетів має стати більше.

За пару тижнів пластикові картки та квитки з QR-кодом можна буде придбати у кондукторів, в касах метрополітену та в боксах на зупинках. Сама картка, як повідомлялося раніше, коштуватиме 40 грн. Контролери матимуть спеціальні пристрої, які при зчитуванні картки визначатимуть, чи пасажир оплатив проїзд.

У перспективі електронний квиток має з’явитися і в маршрутках. Раніше в муніципалітеті заявляли, що маршрутники будуть зобов’язані перейти на систему до кінця 2019 року. «Коли перевізники беруть участь у конкурсах на маршрути, то одна з ключових умов для них – встановлення нової системи в салонах», – кажуть у КМДА.

Днями представники 10 компаній-власників маршруток Києва заявили, що відмовляються інтегруватися до автоматизованої системи оплати проїзду в нинішньому вигляді й вимагають натомість запровадити повноцінну систему єдиного квитка.

Читайте також: Як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві? 

У листопаді у КМДА презентували проект Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури на 2019-2023 роки, яка передбачає запровадження повноцінного єдиного квитка з широким набором тарифів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button