Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Pixabay

Уряд Люксембургу обіцяє з літа 2019 року скасувати плату за проїзд у громадському транспорті, що включає трамвай, автобус і залізницю, повідомляє Independent.

Зараз разовий квиток коштує 2 євро на дві години. У такій маленькій країні, як Люксембург, одного квитка вистачає практично на будь-яку поїздку. За разову подорож у поїзді вагоном першого класу доведеться заплатити 3 євро. Безлімітний квиток на день – 4 євро, а річний безліміт – 150 євро (4800 грн). Для порівняння, у Києві 12 безлімітних місячних проїзних на чотири види транспорту коштують 15600 грн.

Але й такі помірні тарифи владі Люксембургу здаються зависокими, тому вже влітку квитки планують скасувати. Це заощадить витрати на збір та обробку оплати, а також заохотить відмовлятися від поїздок приватним транспортом. Зараз столиця потерпає від заторів, особливо на під’їздах до міста.

Деякі жителі ставлять до ідеї зі скепсисом. Вчитель Клод Моєн побоюється, що з часом це може відбитися на комфорті та якості перевезень. Він сумнівається, що це змусить автовласників пересісти на громадський транспорт. Також невідомо, чи залишиться поділ на класи у поїздах після скасування плати за проїзд.

Видатки на транспортну систему Люксембургу складають близько 1 млрд євро на рік.

Новий коаліційний ліво-центристський уряд Люксембургу також планує легалізувати каннабіс та запровадити два додаткові вихідні на рік.

Нагадаємо, з 2013 року безоплатний громадський транспорт запровадили у Таллінні. З липня 2018 року регіональній владі Естонії дозволили на свій розсуд скасовувати плату за проїзд у громадському транспорті, розраховуючи на державні субсидії.

Влада 11-мільйонного Парижу теж розмірковує над скасуванням плати за проїзд у муніципальному транспорті, оскільки непокоїться рівнем забруднення повітря та викидами від автомобілів.

Київська адміністрація у липні вдвічі підняла тарифи на проїзд у громадському транспорті.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button