Banda Agency створила нову айдентику для Національного художнього музею
Для логотипу розробили персональний шрифт NAMU.
Для логотипу розробили персональний шрифт NAMU.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Національний художній музей провів ребрендинг і отримав новий логотип, який розробила креативна агенція Banda.
Кілька років тому в музей прийшла нова команда, але айдентика лишалася старою. У Banda Agency зазначають, що головною місією було змінити імідж музею як «старого нудного і притрушеного пилюкою мудреця».
По-перше, дла кращої презентації у світі назву музею вирішили писати виключно англійською мовою – National Art Museum of Ukraine. Логотип, відповідно, складається з абревіатури NAMU. Його основою став персональний шрифт NAMU Font, який розробив шрифтовий дизайнер Дмитро Растворцев.
Шрифт існує у семи варіаціях накреслення, кожна з яких відповідає за окрему епоху українського мистецтва, починаючи з XVI сторіччя. Таким чином будь-яка експозиція або подія в NAMU може мати власний вид накреслення логотипу. Шрифт залишиться у вільному доступі.
В айдентиці використали героїв картин, скульптур та інших екпонатів музею, змінивши масштабність творів, поєднавши елементи одних картин із іншими.
«В якийсь момент ми зрозуміли, що робимо не просто айдентику музею, ми робимо бренд для всього українського мистецтва», – зазначила Ольга Балашова, заступниця директора NAMU з питань розвитку.
Дизайнери працювали над айдентикою протягом півтора року – фактично на волонтерських засадах. Музей сплатив Banda символічну тисячу гривень.
Нагадаємо, цього року Banda розробила єдиний бренд України Ukraine NOW UA, за який отримала міжнародну премію конкурсу дизайну Red Dot Design Award. У 2016 році агенція на волонтерських засадах створила нову айдентику та візуальну комунікацію для ВДНГ.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті