Львів’яни обурені: в закуплених у Німеччині трамваях вдвічі зросла норма пасажиромісткості
Жителі Львова виявили, що у салоні на 66 берлінців можуть вміститися 125 львів'ян.
Жителі Львова виявили, що у салоні на 66 берлінців можуть вміститися 125 львів'ян.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 237 днів. За цей час ми опублікували 23180 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Львів’ян обурили таблички з інформацією про пасажиромісткість в одному з міських трамваїв, які раніше були закуплені в Німеччині. Дискусія розгорнулася під фото, опублікованим у місцевій Facebook-спільноті.
На німецькій табличці зазначено, що трамвайний вагон розраховано на 33 місця для сидіння та 66 для стояння. Поряд – наліпка, яка з’явилася після того, як трамвай опинився у Львові. На ній вказано значно більшу пасажиромісткість – 35 місць для сидіння та 125 для стояння.
У комунальному підприємстві «Львівелектротранс» пояснили, що цифра 35 є помилкою – використали наклейки, котрі призначені для вагонів КТ4СУ.
Однак цифра 125 – правильна, оскільки стандарти пасажиромісткості громадського транспорту в Україні та Німеччині відрізняються. Комунальники порадили детальніше ознайомитися з ДСТУ 4070.
Зокрема, в нормативах зазначається максимальна пасажиромісткість трамвая з розарахунку вісім пасажирів на метр квадратний.
Нагадаємо, торік Львів закупив у Берліні 30 вживаних трамвайних вагонів Tatra KT4DM, які вивели з експлуатації наприкінці 2017 року. Як повідомляв мер Львова Андрій Садовий, вартість одного вживаного трамваю становила 26 тисяч євро (з доставкою до Львова), тоді як вартість одного нового – приблизно 1,2 млн євро.
У серпні 2018 року прокуратура Львівщини розпочала кримінальне провадження у зв’язку з тим, що технічні характеристики трамваїв не відповідали існуючим у Львові маршрутним лініям та платформам зупинок. Справу було порушено за ч.2 ст.367 КК України (службова недбалість).
© Хмарочос | 2023
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті