«Укрзалізниця» скорочує кількість поїздів до Росії через падіння попиту на 20%
В «Укрзалізниці» вважають, що пасажири переорієнтуються на європейський напрямок.
В «Укрзалізниці» вважають, що пасажири переорієнтуються на європейський напрямок.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Відсьогодні, з п’ятого лютого, «Укрзалізниця» зменшує періодичність курсування поїздів до Росії, повідомляє прес-служба компанії.
Скорочення рейсів пов’язане зі стрімким падінням пасажиропотоку: торік «Укрзалізниця» перевезла до Росії на 20% менше пасажирів, ніж у 2017 році.
«Сподіваюся, що вже найближчим часом кількість потягів на Москву та інші міста РФ зменшиться до нуля», – прокоментував міністр інфраструктури Володимир Омелян.
За статистикою компанії, пасажири стали значно частіше подорожувати залізницею до Європи. В «Укрзалізниці» прогнозують, що пасажиропотік у подальшому буде переорієнтовуватися на європейський напрямок.
Відтепер поїзди №24/23 Одеса–Москва–Одеса та №20/19 Харків–Москва–Харків курсуватимуть через день, а не щодня, як раніше.
Торік вже було скасовано поїзди до Росії з Івано-Франківська, Чернівців, Кременчука та Чернигова.
Авіасполучення між Україною і Росією було припинено 25 жовтня 2015 року.
Тим часом LB.ua оприлюднило дані «Укрзалізниці», які свідчать, що в 2018 році до Росії залізницею виїхало 655 тисяч пасажирів, а до країн ЄС – 410 тисяч. Найпопулярнішим виявився поїзд Львів–Москва.
В Європу курсують поїзди маршрутами Одеса–Перемишль, Львів–Перемишль, Київ–Перемишль, Львів–Вроцлав, Київ–Варшава, Київ-Рига, Здолбунів–Хелм, а також причепні вагони Львів–Будапешт, Київ–Бухарест, Київ–Варна, Київ–Кошице, Київ–Відень та Київ–Вроцлав. Найпопулярніший – Київ–Перемишль.
Нагадаємо, Омелян повідомив, що приватні компанії почнуть працювати на українській залізниці вже цього року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті