Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23275 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Володимир Омелян у плацкартному вагоні. Фото: facebook.com/volodymyr.omelyan

Міністерство інфраструктури планує запустити на залізницю приватні компанії вже цього року, повідомив в інтерв’ю УНІАН міністр Володимир Омелян.

Йдеться як про пасажирські, так і про вантажні перевезення. Наразі «Укрзалізниця» – єдина компанія, яка здійснює залізничні перевезення в Україні.

На початковому етапі приватним компаніям планують передавати у користування лише ті залізничні маршрути, які для «Укрзалізниці» є збитковими. Зазначимо, що «Укрзалізниця» отримує прибуток від вантажоперевезень, в той час як пасажирські – загалом збиткові.

Омелян вважає, що приватні компанії можна долучити до перевезень в експериментальному режимі, не чекаючи на ухвалення закону про залізничний транспорт, проект якого було днями зареєстровано в парламенті.

«Для нас ключове – запустити приватну тягу, щоб відпрацювати рентабельність маршрутів та згодом перетворити це на бізнес. До речі, є інтерес з боку окремих операторів зайти на український ринок залізничних перевезень», – заявив міністр.

Омелян також зазначив, що за три роки свого перебування на посаді міністра інфраструктури досі не вдалося вирішити «проблему Укрзалізниці».

Читайте також: Чому Вокзальній площі потрібна повна реконструкція, а не ремонт? Пояснюємо на прикладах

Нагадаємо, минулого тижня міська адміністрація заявила, що наведе лад на Центральному залізничному вокзалі до травня. Планують замінити асфальт, впорядкувати паркування і торгівлю.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button