У Парижі оновили візуальну айдентику міста
В центрі логотипа – історичний символ, корабель.
В центрі логотипа – історичний символ, корабель.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26334 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Carré Noir
Агентство Carré Noir розробило для Парижа нову візуальну айдентику. В ній втілено образ головного символа міста – корабля.
Концепт Carré Noir
За основу логотипу взяли коло. Його виконано в монохромному синьому кольорі. Назву міста оформили літерами верхнього регістру, щоб підкреслити статус «вічної та величної світової столиці», пишуть дизайнери.
Разом з тим айдентика Carré Noir схожа на попередню.
«Візуальна айдентика Парижа – це зустріч із самим собою, з усіма парижанами і з тими, хто працює вдень і вночі, щоб поліпшити наше повсякденне життя і посилити ауру цього міста. Париж пишається, Париж є прекрасним, Париж є множинним», – пояснюють дизайнери.
Читайте також: В Амстердамі демонтували знак «I amsterdam», оскільки він став символом масового туризму
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті