Шулявський міст невдовзі демонтують. Що з ним робитимуть далі?
Демонтаж і будівництво шляхопроводу збираються проводити одночасно.
Демонтаж і будівництво шляхопроводу збираються проводити одночасно.
Фото: kievtransport
З 15 на 16 березня на Шулявському мосту перекриють рух і розпочнеться демонтаж старої конструкції. Відбудовувати шляхопровід почнуть одразу ж під час знесення. Рух проспектом Перемоги в період демонтажу обмежать по одній смузі.
Як повідомив «Вечірньому Києву» Головний інженер Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд Києва Олександр Здольник, шляхопровід зноситимуть одночасно з обох кінців.
Демонтаж почнуть з боку вулиці Довженка, продовжать з вулиці Гетьмана. Середню частину шляхопроводу поки що залишать без змін, проте вона не має нести загрози, оскільки транспортного навантаження на ній не буде. Здольник запевняє, що ділянку ізолюють для убезпечення від обвалів старого бетону. За висновком експертизи, пояснює інженер, чинні фундаменти не витримуватимуть нинішніх та майбутніх навантажень
Рештки старого фундаменту виймати не збираються, проте новий фундамент точно не зачепить старі залишки, запевняє інженер. Закінчити демонтаж мають у червні.
Новий міст, за планом, має бути зручним для впровадження інженерних рішень у майбутньому. Він матиме шість смуг, основний проїзд буде прокладено через вулиці Довженка та Гетьмана. Лівоповоротні та правоповоротні з’їзди матимуть дві смуги руху. Новий заїзд на шляхопровід заплановано звести на місці старого ливарного цеху заводу «Більшовик».
Також реконструюють пішохідний перехід, прокладуть велосипедну доріжку і озеленять територію біля метро та зупинок. На місці торгових павільйонів перед «Сільпо» зведуть сквер.
Для будівництва шляхопроводу Проспект перемоги згодом повністю перекриють на одну-дві ночі. Всі роботи обіцяють завершити впродовж 2019 року.
Нагадаємо, нещодавно аварії на Шулявському мосту виповнилося два роки, і за цей час обіцяний адміністрацією міста капремонт так і не розпочався. У зв’язку з цим відповідальних осіб запросили на прес-конференцію в УНІАН, проте після запрошення у КМДА на той же день призначили свій брифінг – на будівельному майданчику Шулявського шляхопроводу.
Читайте також: Депутати відклали петицію, яка передбачала конкурс альтернативних проектів Шулявського шляхопроводу
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті