У Гельсінкі запустили безпілотні автобуси, які не бояться злив і снігопадів (фото)
Автобус курсуватиме на замовлення: його викликатимуть за допомогою мобільного застосунку.
Автобус курсуватиме на замовлення: його викликатимуть за допомогою мобільного застосунку.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 279 днів. За цей час ми опублікували 23504 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У столиці Фінляндії Гельсінкі почали курсувати безпілотні автобуси Gacha, які функціонують за будь-яких погодних умов, повідомляє Dezeen.
Автобуси розроблено японською компанією Muji, яка відповідала за дизайн, та фінською Sensible 4, що відповідала за безпілотну технологію.
Розробники стверджують, що це перший у світі безпілотний автобус, який може їздити під час сильної зливи, туману і снігопаду. Більшість беспілотних транспортних засобів потребують гарних погодних умов та хороших доріг із чіткою розміткою. Щодо Gacha, то вони успішно пройшли випробування під час зимової негоди в Лапландії, запевняють розробники.
Автобус курсуватиме на замовлення. Пасажири зможуть зробити виклик за допомогою мобільного застосунку. (Подібну систему з муніципальниими маршрутками за викликом планують запровадити в Німеччині).
Робобуси також зможуть враховувати актуальний рух іншого транспорту та зважувати ситуацію, щоб обрати оптимальний маршрут.
Оскільки в автобусі відсутнє місце водія, він не має «переду» і «заду», тож може їздити в обидва боки без розвороту. Це також забезпечує більше простору для пасажирів. Пасажирські місця розташовано по периметру.
Функцію фар і габаритних ліхтарів виконує LED-стрічка навколо корпусу автобуса. На ній також висвічується необхідна інформація.
Першу тестову поїздку автобус Gacha здійсив з восьмого березня у Гельсінкі. Спершу роботизований автобус повноцінно вийде на маршрут громадського транспорту в місті Еспоо, а трохи пізніше у Вантаа, Гямеенлінна та власне Гельсінкі.
До 2021 року сподіваються наростити рухомий склад, аби такі автоматизовані автобуси були частиною мережі муніципального транспорту. Передусім їх планують використувувати на околицях та в регіонах, де живе мало людей і бракує громадського транспорту.
Нагадаємо, перший безпілотний автобус, якому дозволили здійснювати пасажирські перевезення на дорогах, запустили в Нідерландах в 2016 році.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті