Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26308 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: dezeen.com

У столиці Фінляндії Гельсінкі почали курсувати безпілотні автобуси Gacha, які функціонують за будь-яких погодних умов, повідомляє Dezeen.

Автобуси розроблено японською компанією Muji, яка відповідала за дизайн, та фінською Sensible 4, що відповідала за безпілотну технологію.

Розробники стверджують, що це перший у світі безпілотний автобус, який може їздити під час сильної зливи, туману і снігопаду. Більшість беспілотних транспортних засобів потребують гарних погодних умов та хороших доріг із чіткою розміткою. Щодо Gacha, то вони успішно пройшли випробування під час зимової негоди в Лапландії, запевняють розробники.

Автобус курсуватиме на замовлення. Пасажири зможуть зробити виклик за допомогою мобільного застосунку. (Подібну систему з муніципальниими маршрутками за викликом планують запровадити в Німеччині).

Робобуси також зможуть враховувати актуальний рух іншого транспорту та зважувати ситуацію, щоб обрати оптимальний маршрут.

Оскільки в автобусі відсутнє місце водія, він не має «переду» і «заду», тож може їздити в обидва боки без розвороту. Це також забезпечує більше простору для пасажирів. Пасажирські місця розташовано по периметру.

Функцію фар і габаритних ліхтарів виконує LED-стрічка навколо корпусу автобуса. На ній також висвічується необхідна інформація.

Першу тестову поїздку автобус Gacha здійсив з восьмого березня у Гельсінкі. Спершу роботизований автобус повноцінно вийде на маршрут громадського транспорту в місті Еспоо, а трохи пізніше у Вантаа, Гямеенлінна та власне Гельсінкі.

До 2021 року сподіваються наростити рухомий склад, аби такі автоматизовані автобуси були частиною мережі муніципального транспорту. Передусім їх планують використувувати на околицях та в регіонах, де живе мало людей і бракує громадського транспорту.

Нагадаємо, перший безпілотний автобус, якому дозволили здійснювати пасажирські перевезення на дорогах, запустили в Нідерландах в 2016 році.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button