У Гельсінкі запустили безпілотні автобуси, які не бояться злив і снігопадів (фото)
Автобус курсуватиме на замовлення: його викликатимуть за допомогою мобільного застосунку.
Автобус курсуватиме на замовлення: його викликатимуть за допомогою мобільного застосунку.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У столиці Фінляндії Гельсінкі почали курсувати безпілотні автобуси Gacha, які функціонують за будь-яких погодних умов, повідомляє Dezeen.
Автобуси розроблено японською компанією Muji, яка відповідала за дизайн, та фінською Sensible 4, що відповідала за безпілотну технологію.
Розробники стверджують, що це перший у світі безпілотний автобус, який може їздити під час сильної зливи, туману і снігопаду. Більшість беспілотних транспортних засобів потребують гарних погодних умов та хороших доріг із чіткою розміткою. Щодо Gacha, то вони успішно пройшли випробування під час зимової негоди в Лапландії, запевняють розробники.
Автобус курсуватиме на замовлення. Пасажири зможуть зробити виклик за допомогою мобільного застосунку. (Подібну систему з муніципальниими маршрутками за викликом планують запровадити в Німеччині).
Робобуси також зможуть враховувати актуальний рух іншого транспорту та зважувати ситуацію, щоб обрати оптимальний маршрут.
Оскільки в автобусі відсутнє місце водія, він не має «переду» і «заду», тож може їздити в обидва боки без розвороту. Це також забезпечує більше простору для пасажирів. Пасажирські місця розташовано по периметру.
Функцію фар і габаритних ліхтарів виконує LED-стрічка навколо корпусу автобуса. На ній також висвічується необхідна інформація.
Першу тестову поїздку автобус Gacha здійсив з восьмого березня у Гельсінкі. Спершу роботизований автобус повноцінно вийде на маршрут громадського транспорту в місті Еспоо, а трохи пізніше у Вантаа, Гямеенлінна та власне Гельсінкі.
До 2021 року сподіваються наростити рухомий склад, аби такі автоматизовані автобуси були частиною мережі муніципального транспорту. Передусім їх планують використувувати на околицях та в регіонах, де живе мало людей і бракує громадського транспорту.
Нагадаємо, перший безпілотний автобус, якому дозволили здійснювати пасажирські перевезення на дорогах, запустили в Нідерландах в 2016 році.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті