Київ може, нарешті, отримати сім магістральних веломаршрутів – КМДА дали доручення
Також до першого червня ліміт швидкості в Києві, який на кількох вулицях збільшили до 80 км/год, мають привести у відповідність до Правил дорожнього руху.
Також до першого червня ліміт швидкості в Києві, який на кількох вулицях збільшили до 80 км/год, мають привести у відповідність до Правил дорожнього руху.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Pixabay
Сьогодні, 20 березня, київська велоспільнота представила на засіданні Комісії з питань транспорту, зв’язку та реклами Київради вимоги щодо розвитку міської велоінфраструктури. В результаті транспортна комісія доручила КМДА передбачити, зокрема, повне фінансування проектних робіт для семи першочергових магістральних веломаршрутів. Про це повідомляє киянин Сергій Пасюта.
Фінансування проектування та будівництва цих веломаршрутів має бути враховане при підготовці найближчих змін до рішення КМР про бюджет міста на 2019 рік та до Програми економічного і соціального розвитку Києва на 2018-2020 роки.
До першого червня Департамент транспортної інфраструктури (ДТІ) КМДА має, зокрема, зобов’язати КК «Київавтодор» до оголошення тендерів на проектування цих семи маршрутів, а також підготувати проект рішення Київради про приведення ліміту швидкості в місті у відповідність із ПДР – зараз на низці вулиць у «теплий сезон» діє обмеження швикдості 80 км/год, тоді як швидкість в місті, згідно з ПДР, обмежується 50 км/год. Нагадаємо, з цими ж вимогами велоспільнота днями організувала «лежачий мітинг» під КМДА.
З рекомендацій – постановили, що меру варто якомога скоріше оголосити відкритий конкурс для призначення голови ДТІ КМДА, а безпосередньо ДТІ слід оголосити конкурс для призначення голови сектору з питань розвитку велосипедної інфраструктури. Зазначили, що для залучення на вакантні посади молодих фахівців має бути встановлена гідна зарплата. У «велосипедному відділі» КМДА працівникам пропонують зарплату 4 800 гривень.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті