Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Kyivpastrans

Водії, кондуктори та інші співробітники КП «Київпастранс» скаржаться на затримки зарплат. Зокрема, стверджують, що не отримали й половини зарплати за лютий, повідомляє Сегодня.

«Перераховують маленькими частинами, по одній-дві тисячі. Вартість проїзду підвищили, аргументуючи піклуванням про кадри (у липні 2018 року тариф зріс з чотирьох гривень до восьми – ред.)», – цитує газета робітників.

За даними видання, затримки пов’язані з запровадженням електронного квитка і тим, що місто не повною мірою компенсує проїзд пільговиків.

«Підприємство зараз виплачує зарплату співробітникам за лютий у зв’язку з запровадженням нової автоматизованої системи оплати проїзду і неповною компенсацією за перевезення пасажирів пільгових категорій за Карткою киянина», – цитує газета керівництво «Київпастрансу».

У підприємстві повідомили, що торік підняли працівникам зарплати на 25%, цьогоріч планують збільшити виплати ще на 20%. Але розмір зарплат не вказують.

Запровадження електронного квитка передбачає, що кількість пільговиків рахуватимуть за допомогою Картки киянина, яку кожен пільговик має прикласти до валідатора. На початку запуску нової системи кондуктори скаржилися, що пільговики відмовляються валідувати картки через страх, що з них спишуть гроші.

Нагадаємо, система оплати проїзду в міському транспорті Києва не передбачає суттєвих вигод в разі придбання проїзних. Натомість у багатьох європейських містах завдяки дешевим проїзним місто менше витрачається на контроль оплати проїзду і втрачає менше виручки через безбілетників.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button