«Київзеленбудівці» пояснили Верховній Раді, куди ділися каштани з Хрещатика
На засіданні експерти запропонували розширити пішохідні зони на Хрещатику, щоб не вмирали дерева.
На засіданні експерти запропонували розширити пішохідні зони на Хрещатику, щоб не вмирали дерева.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
26 березня на круглому столі Комітету з питань запобігання і протидії корупції Верховної Ради заслухали представників «Київзеленбуду» щодо загибелі каштанів на Хрещатику, повідомляє прес-служба парламенту.
В.о. директора «Київзеленбуду» Наталя Білоусова пояснила, що дерева не витримали загазованості повітря, потепління клімату, шкідників і солі, якою посипали дороги взимку.
Також зазначила, що за каштанами на Хрещатику недостатньо доглядали і мало поливали.
«Попри складну ситуацію, Київ залишається самою зеленою серед усіх столиць», – наголосила Білоусова.
Експерти, присутні на засіданні у Раді, наголосили, що зміна клімату не є значним фактором впливу – просто дерева потребують кращого поливу.
«Київзеленбуд» проводив голосування серед киян щодо дерев, якими можна замінити каштани на Хрещатику, і більшість висловилися за платани. Поки що остаточне рішення не прийнято. Заступник голови КМДА Петро Пантелеєв наголосив, що йдеться не про повну заміну каштанів на Хрещатику, а лише про дерева, які висаджуються біля дороги.
Учасники засідання у Верховній Раді заявили, що платан є досить сильним алергеном, а до того ж «непривабливо цвіте».
Фахівці, серед яких був експерт із питань транспорту Дмитро Беспалов, також нарікають, що у Києві не відстежуються потоки транспорту, що зокрема забруднює повітря на Хрещатику, і не розробляються моделі перепланування цих потоків.
Присутні запропонували під час реконструкції Хрещатика зменшити кількість смуг руху, розширити тротуари, створити велосипедні доріжки і запустити громадський електротранспорт.
«Кияни мають визначитись – це має бути транзитний автобан на вісім смуг або міська вулиця, на якій зручно та приємно перебувати містянам», – зазначив Беспалов.
Денис Суховий із департаменту транспортної інфраструктури КМДА відповів, що капітальний ремонт Хрещатика не передбачає зміни геометричних параметрів вулиці.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті