Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Pixabay

26 березня на круглому столі Комітету з питань запобігання і протидії корупції Верховної Ради заслухали представників «Київзеленбуду» щодо загибелі каштанів на Хрещатику, повідомляє прес-служба парламенту.

В.о. директора «Київзеленбуду» Наталя Білоусова пояснила, що дерева не витримали загазованості повітря, потепління клімату, шкідників і солі, якою посипали дороги взимку.

Також зазначила, що за каштанами на Хрещатику недостатньо доглядали і мало поливали.

«Попри складну ситуацію, Київ залишається самою зеленою серед усіх столиць», – наголосила Білоусова.

Експерти, присутні на засіданні у Раді, наголосили, що зміна клімату не є значним фактором впливу – просто дерева потребують кращого поливу.

«Київзеленбуд» проводив голосування серед киян щодо дерев, якими можна замінити каштани на Хрещатику, і більшість висловилися за платани. Поки що остаточне рішення не прийнято. Заступник голови КМДА Петро Пантелеєв наголосив, що йдеться не про повну заміну каштанів на Хрещатику, а лише про дерева, які висаджуються біля дороги.

Учасники засідання у Верховній Раді заявили, що платан є досить сильним алергеном, а до того ж «непривабливо цвіте».

Фахівці, серед яких був експерт із питань транспорту Дмитро Беспалов, також нарікають, що у Києві не відстежуються потоки транспорту, що зокрема забруднює повітря на Хрещатику, і не розробляються моделі перепланування цих потоків.

Присутні запропонували під час реконструкції Хрещатика зменшити кількість смуг руху, розширити тротуари, створити велосипедні доріжки і запустити громадський електротранспорт.

«Кияни мають визначитись – це має бути транзитний автобан на вісім смуг або міська вулиця, на якій зручно та приємно перебувати містянам», – зазначив Беспалов.

Денис Суховий із департаменту транспортної інфраструктури КМДА відповів, що капітальний ремонт Хрещатика не передбачає зміни геометричних параметрів вулиці.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button