Комунальники пояснили, чому перекриття Шулявського шляхопроводу не призвело до заторів
Фахівці А+С Україна планують порівняти дорожню ситуацію до та після перекриття Шулявського шляхопроводу і не виключають, що нова розв'язка там не потрібна.
Фахівці А+С Україна планують порівняти дорожню ситуацію до та після перекриття Шулявського шляхопроводу і не виключають, що нова розв'язка там не потрібна.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Під час демонтажу Шулявського шляхопроводу, який почався 16 березня, вдалося уникнути великих заторів завдяки ефективній схемі об’їзду, вважають комунальники, повідомляє 100realty.
«Ми думали, що будуть затори. Але тимчасову схему було розроблено настільки якісно, що водії навіть не відчувають жодних незручностей. І багато хто зазначає, що рух проспектом Перемоги став навіть комфортнішим», – розповів головний інженер КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд» Олександр Здольник.
«Як виявилося, такі зміни руху навіть сподобалися пасажирам і водіям», – зазначив в.о. заступника директора з транспорту КП «Київпастранс» Сергій Литвинов.
Голова компанії А+С Україна Дмитро Беспалов зазначив, що через демонтаж Шулявського шляхопроводу транспортного колапсу не сталося, і наразі можна спостерігати перерозпроділ автомобільних потоків.
«Водії експериментуватимуть з часом і маршрутом, доки не урівняють свої затримки пропорційно до об’єктивних факторів», – вважає він.
В інтерв’ю виданню Рубрика експерт пояснює, що розширення доріг і будівництво розв’язок не обов’язково має наслідком збільшення пропускної здатності, і навпаки. Коли рух прискорюється лише на локальному рівні, це може мати негативний ефект для всієї мережі: «цим клапаном ми зможемо “вистрілити” по наступних вузлах, і якщо вони не готові пропустити через себе збільшення трафіку, проблема просто переміститься і можливо навіть посилиться».
Фахівці А+С Україна планують порівняти дорожню ситуацію до та після перекриття Шулявського шляхопроводу за допомогою GPS-трекінга громадського транспорту.
«Якщо раптом (виявиться, що) перекрита Шулявка змусила громадський транспорт рухатися швидше, то може її варто залишити в такому вигляді», – сказав Беспалов.
Згідно з планами, реконструкція Шулявського шляхопроводу триватиме 17 місяців. Будуватимуть нову конструкцію – неповний чотирилисник з трьома з’їздами, спроектований інститутом «Київдормістпроект».
Маршрутки та комунальний транспорт із 17 березня їдуть за новими маршрутами. З докладною схемою руху громадського транспорту можна ознайомитися тут, а зі зміною руху маршруток – тут. Схема об’їзду – тут.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті