Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 290 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Дмитро Давтян

Під час демонтажу Шулявського шляхопроводу, який почався 16 березня, вдалося уникнути великих заторів завдяки ефективній схемі об’їзду, вважають комунальники, повідомляє 100realty.

«Ми думали, що будуть затори. Але тимчасову схему було розроблено настільки якісно, що водії навіть не відчувають жодних незручностей. І багато хто зазначає, що рух проспектом Перемоги став навіть комфортнішим», – розповів головний інженер КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд» Олександр Здольник.

Затори в районі Шулявського шляхопроводу станом на 11:00 другого квітня

«Як виявилося, такі зміни руху навіть сподобалися пасажирам і водіям», – зазначив в.о. заступника директора з транспорту КП «Київпастранс» Сергій Литвинов.

Голова компанії А+С Україна Дмитро Беспалов зазначив, що через демонтаж Шулявського шляхопроводу транспортного колапсу не сталося, і наразі можна спостерігати перерозпроділ автомобільних потоків.

«Водії експериментуватимуть з часом і маршрутом, доки не урівняють свої затримки пропорційно до об’єктивних факторів», – вважає він.

В інтерв’ю виданню Рубрика експерт пояснює, що розширення доріг і будівництво розв’язок не обов’язково має наслідком збільшення пропускної здатності, і навпаки. Коли рух прискорюється лише на локальному рівні, це може мати негативний ефект для всієї мережі: «цим клапаном ми зможемо “вистрілити” по наступних вузлах, і якщо вони не готові пропустити через себе збільшення трафіку, проблема просто переміститься і можливо навіть посилиться».

Рух транспорта вздовж вулиці Гетьмана. Фото: Дмитро Беспалов

Фахівці А+С Україна планують порівняти дорожню ситуацію до та після перекриття Шулявського шляхопроводу за допомогою GPS-трекінга громадського транспорту.

«Якщо раптом (виявиться, що) перекрита Шулявка змусила громадський транспорт рухатися швидше, то може її варто залишити в такому вигляді», – сказав Беспалов.

Рух транспорта вздовж проспекту Перемоги. Фото: Дмитро Беспалов

Згідно з планами, реконструкція Шулявського шляхопроводу триватиме 17 місяців. Будуватимуть нову конструкцію – неповний чотирилисник з трьома з’їздами, спроектований інститутом «Київдормістпроект».

Маршрутки та комунальний транспорт із 17 березня їдуть за новими маршрутами. З докладною схемою руху громадського транспорту можна ознайомитися тут, а зі зміною руху маршруток – тут. Схема об’їзду – тут.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button