Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: SamChui.com / facebook

На виставці Aircraft Interiors Expo 2019 у Гамбурзі компанія Aviointeriors презентувала спеціальні крісла для авіасалонів. Авіа- та тревел-блогер Сем Чуї опублікував фото з виставки у себе у Facebook.

«Це не першоквітневий жарт! Чи може виглядати так наступне покоління сидінь економ-класу? Я думаю, що всидіти на такому можна не довше 45 хвилин», – пише він.

А так на сидіння відреагували користувачі соцмереж:

  • «Довше 45 хвилин не протримається компанія, що встановить такі сидіння»;
  • «Я вже краще постою»;
  • «Спина болить від цього фото. І я невисокого зросту»;
  • «Нехай тоді платять мені за політ»;
  • «Виглядає дуже некомфортно, але якщо я заощаджу багато, то погоджуся на годину-дві перельоту. Доводилося стояти у потягах до двох годин, тому це не може бути гірше»

Компанія Aviointeriors презентувала свою розробку за такою ж концепцією на минулій Aircraft Interiors Expo. Тоді пояснювали, що новий дизайн дозволяє збільшити пасажиромісткість салону на 20%. Ці крісла вдвічі легші за ті, що зараз встановлюють в економ-класі. Це дозволить зменшити вартість квитка, оскільки подібним рядам знадобиться мінімум технічного обслуговування.

Нагадаємо, ЄС заборонив нову модель Boeing після авіакатастрофи в Ефіопії. Цього року він має з’явитись у МАУ.

Сем Чуї – авіа- та тревел-блогер, журналіст і фотограф із Китаю. Його спільнота у Facebook налічує близько 50 тисяч підписників. У себе на сайті він розповідає, що подорожував більш ніж 200 авіалініями на 150 різновидах літаків.

    Коментарі:

    Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

    *Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

    Newsletter button
    Donate button
    Podcast button
    Send article button