Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Логотип, розроблений у 2011 році креативною агенцією Fedoriv

В управлінні туризму КМДА планують оновити офіційний логотип Києва, повідомив Zruchno.Travel керівник управління Антон Тараненко.

«Ми вважаємо, що настав час редизайну. Хочу зазначити, що це буде саме редизайн, а не ребрендинг, оскільки бренд Києва ми міняти не плануємо, але є необхідність привнести якісь зміни, зробити його свіжим і сучасним», – зазначив Тараненко.

Чинний логотип і айдентику міста розробили у 2011 році бюро Fedoriv та Karandash Graphic Design. Лого складається з краплі, яка символізує Дніпро, каштана, церковної бані та серця.

Тим часом дизайнери Дмитро Буланов, Катерина Яцушек і Олександр Трегуб оприлюднили свій варіант «неофіційного логотипу Києва» – мінімалістичне зображення листя каштану.

«Неофіційний логотип» Буланова, Яцушек і Трегуба

«Офіційний логотип Києва не приживається і не відповідає зовнішності і настрою столиці ні стилістично, ні образно, – вважає Буланов. – Каштан, подібно кленового листку в Канаді, – це найточніший символ Києва».

Трегуб оголосив зображення спільним і закликав завантажувати його і використовувати в афішах, на значках, чашках, футболках, зокрема й для комерції. Компанія KLEI випустила колекцію стікерів із цим логотипом.

Стікерпак KLEI. Фото: facebook.com/stickers.klei

Буланов брав участь у розробці туристичних брендів Скадовського краю, Генічеська та Запоріжжя.

Попри те, що каштанове листя є повністю новим логотипом, а не редизайном старого, Антон Тараненко заявив, що в управлінні туризму з радістю розглянуть цю пропозицію.

Нагадаємо, днями агенція Fedoriv презентувала бренд Вінниці. Міськрада Славутича планує позиватися до суду, оскільки новий слоган Вінниці виявився подібним до слогану «Славутич – місто нових ідей».

Нагадаємо, торік КМДА не вдалося провести конкурс на талісман Києва. Відібрані роботи – Каштанчик Кий, Каштан Соловейко, Штанчик, Титан, Чорний квадрат тощо – викликали майже одностайне обурення в соцмережах. Після цього члени журі заявили, що їм теж не подобаються ці варіанти, і скасували конкурс.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button