Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 265 днів. За цей час ми опублікували 26072 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Бульвар Периферік. Фото: https://20mn.fr

Паризькі депутати подали на розгляд меру план зі скорочення кількості смуг та ліміту швидкості на шосе Бульвар Периферік – одному з найбільших у Європі. Про це повідомляє Citylab.

Бульвар Периферік завдовжки 35 кілометрів зосереджує чверть усього автомобільного потоку в Парижі. У 2014 році місто зменшило ліміт швидкості руху з 80 кілометрів на годину до 70. Зазначається, що завдяки цьому кількість ДТП на шосе зменшилась на 15,5% впродовж року.

Читайте також: Київрада затвердила програму, яка підвищить безпеку дорожнього руху. Як саме?

На цей раз депутати пропонують перетворити шосе на «урбанізований бульвар», знову скоротивши ліміт швидкості (до 50 кілометрів на годину), а також кількість смуг – з восьми до шести. На двох із тих, що залишаться, пропонують облаштувати зелену зону і окрему смугу для громадського, електричного транспорту і служб допомоги. При цьому, Бульвар Периферік стане недоступним для проїзду вантажівок, що прямують за межі Парижу. Це має призвести, зокрема, до зниження рівня шуму в місті на два-три децибели, вважають у паризькому центрі дослідження шуму Bruitparif.

В свою чергу, автомобілісти Парижу зазвичай виступають проти подібних рішень і вже погрожують тиском «Жовтих жилетів». Через транспортну політику мер Парижу Анн Ідальго вже мала сутички з водійськими асоціаціями.

Одним з ключових пунктів передвиборчої кампанії Анн Ідальго на посаду мера Парижа було покращення екологічної ситуації в місті, адже столиця Франції входить до рейтингу міст з найбільш забрудненим повітрям, а площа зелених насаджень Парижу – найменша серед столиць Європи.

Читайте більше про Анн Ідальго у нашій статті: Париж, Барселона, Амстердам: 6 жінок-мерів, які змінюють свої міста

При цьому зазначається, що зниження швидкості здатне покращити пропускну здатність на дорогах та в цілому скоротити час у дорозі. Це явище називають «транспортним акордеоном» – чим менше машин опиняються на смузі, тим менше скупчень утворюється на розв’язках.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button