На одному з найбільших шосе Європи планують зменшити ліміт швидкості та кількість смуг
Це має, зокрема, знизити рівень шуму в Парижі.
Це має, зокрема, знизити рівень шуму в Парижі.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 25 днів. За цей час ми опублікували 26889 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Бульвар Периферік. Фото: https://20mn.fr
Паризькі депутати подали на розгляд меру план зі скорочення кількості смуг та ліміту швидкості на шосе Бульвар Периферік – одному з найбільших у Європі. Про це повідомляє Citylab.
Бульвар Периферік завдовжки 35 кілометрів зосереджує чверть усього автомобільного потоку в Парижі. У 2014 році місто зменшило ліміт швидкості руху з 80 кілометрів на годину до 70. Зазначається, що завдяки цьому кількість ДТП на шосе зменшилась на 15,5% впродовж року.
Читайте також: Київрада затвердила програму, яка підвищить безпеку дорожнього руху. Як саме?
На цей раз депутати пропонують перетворити шосе на «урбанізований бульвар», знову скоротивши ліміт швидкості (до 50 кілометрів на годину), а також кількість смуг – з восьми до шести. На двох із тих, що залишаться, пропонують облаштувати зелену зону і окрему смугу для громадського, електричного транспорту і служб допомоги. При цьому, Бульвар Периферік стане недоступним для проїзду вантажівок, що прямують за межі Парижу. Це має призвести, зокрема, до зниження рівня шуму в місті на два-три децибели, вважають у паризькому центрі дослідження шуму Bruitparif.
В свою чергу, автомобілісти Парижу зазвичай виступають проти подібних рішень і вже погрожують тиском «Жовтих жилетів». Через транспортну політику мер Парижу Анн Ідальго вже мала сутички з водійськими асоціаціями.
Одним з ключових пунктів передвиборчої кампанії Анн Ідальго на посаду мера Парижа було покращення екологічної ситуації в місті, адже столиця Франції входить до рейтингу міст з найбільш забрудненим повітрям, а площа зелених насаджень Парижу – найменша серед столиць Європи.
Читайте більше про Анн Ідальго у нашій статті: Париж, Барселона, Амстердам: 6 жінок-мерів, які змінюють свої міста
При цьому зазначається, що зниження швидкості здатне покращити пропускну здатність на дорогах та в цілому скоротити час у дорозі. Це явище називають «транспортним акордеоном» – чим менше машин опиняються на смузі, тим менше скупчень утворюється на розв’язках.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті