У Копенгагені половина подорожей за місто здійснюється велосипедом
Cкоріше за все, показник велокористування випередить встановлені терміни.
Cкоріше за все, показник велокористування випередить встановлені терміни.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У 2017 році Копенгаген ухвалив «План пріоритезації велотранспорту 2017–2025», за яким у 2025 році кількість заміських подорожей велосипедом має становити 50%. Вже у 2018 році цей показник сягнув 49%, повідомляє Forbes.
Програму було затверджено для покращення екологічного стану в місті. Вже у 2017 році велосипедом за місто подорожували 43% містян. При цьому, загалом у місті та в приміській зоні частка велоруху менша – 28%. Автомобілі також досі становлять переважну частину транспорту і в місті, і поза ним – до 32% від загального числа.
Муніципалітет Копенгагена збирається впровадити обмеження для автівок, позаяк фінансування транспортних проектів у державі скорочується. Облаштування велоінфраструктури стає дедалі більш вигідним і з економічної точки зору, і з розрахунку площі міста. У 2015 році частка автомобілів від загального числа має становити 25%.
Зазначається, що згідно зі звітом Dansk Industri за 2018 рік, рівень економіки в Копенгагені зріс на 10% завдяки працівникам, що пересуваються на велотранспорті. Вони виявилися здоровішими за інших містян та в загальній масі хворіли на 109 тисяч днів менше, що заощадило підприємствам 62,5 мільйона євро.
Нагадаємо, восени адміністрація Києва затвердила розвиток сталої мобільності в Києві. Згідно з нею, до 2023 року в столиці мають відмовитися від автомобілецентризму на користь сталої міської мобільності, зокрема зосередитися на інфраструктурі для пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту.
Також, наприкінці червня у Києві проведуть велоекскурсію з вечіркою на Андріївському узвозі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті