Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Усі фото: Олег Ривтін

Киянин Олег Рівтін побував на станції міської електрички «Вишгородська», яку відкрили 19 червня після першого етапу реконструкції, і дійшов висновку, що реальна ситуація відрізняється від презентованої чиновниками КМДА.

Зокрема, на станції не працює ліфт. «Співробітники станції сказали, що його не вдалося запустити навіть під час “показового виступу”», – пише Рівтін.

Він підтверджує, що під час реконструкції справді намагалися забезпечити інклюзивність: є тактильна плитка й таблички шрифтом Брайля.

Утім, з пандусу наразі немає користі, адже він виходить до сходів та ліфту, що не працює.

У приміщенні вбиральні сховано пластикову кабінку біотуалету. Проектувальники не втрималися і зробили перед вбиральнею дві сходинки.

Термінал для продажу електронних квитків зараз не працює, хоча під час відкриття прес-служба КМДА фотографувала, як заступник мера Дмитро Давтян ним користується.

Розклад електричок написано від руки на папірці. Табло показують неправильну інформацію про прибуття поїзду.

«Рано чи пізно ліфт запустять, термінал увімкнуть, зроблять нормальний розклад, відрегулюють інформаційні табло, але… нащо влаштовувати цю показуху? Якщо вже два роки робите станцію, потерпіть ще місяць-два-три, налаштуйте нормально і потім звітуйте», – підсумував Рівтін.

Нагадаємо, у лютому Рівтін також розкритикував відремонтовану станцію швидкісного трамвая «Вацлава Гавела».

Зазначимо також, що рейси міської електрички регулярно скасовують. У «Київпастрансі» пояснювали ситуацію повною зношеністю колісних пар і браком локомотивних бригад.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button