Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23271 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Процес друку титаном в розробленій українцями установці. Фото: greencubator.info

Українська компанія «Червона хвиля» розробила установку xBeam 3D для друку деталей для літаків. Технологія дозволяє скоротити до 10 разів витрати титану, порівняно в традиційними засобами виробництва.

Сьогодні люди все більше і більше подорожують, через що відбувається постійне зростання кількості перельотів. За словами СЕО компанії «Червона хвиля» до 2035 року плануєть побудувати 35 тисяч літаків далеких і середніх магістралей.

При цьому вже сьогодні аерокосмічна галузь потребує щорічно 42 000 титану. Цей метал використовується для виготовлення шасі, кріплення двигунів, окремих елементи крил і хвоста, а також деяких елементів всередині салону. В середньому в сучасних літаках до 15% деталей зроблені з титану.

Під час виготовлення однієї тонни титану виділяється 36 тонн вуглекислого газу. Таким чином, щорічно аерокосмічна галузь генерує 1,5 мільйона викидів CО2.

CEO компанії Дмитро Ковальчук

«При виготовленні деталей звичайним методом фрезерування до 90% титану йде у відходи. Ми запропонували створювати деталі способом 3D друку. Для цього ми використовуємо металевий дріт. Під дією високих температур метал плавиться, а потім з нього наш принтер друкує необхідну деталь», – пояснює Дмитро Ковальчук.

Така технологія дозволяє зменшити вагу двигуна та використання палива, при цьому його тяга залишається незмінною. Тим часом у сучасних літаках поступово зменшується кількість деталей з алюмінію та сталі. До 2035 року виробники літаків планують шляхом зменшення ваги літака та споживання палива заощадити до 35 млрд євро.

«Як і раніше, важка металургія досі є головним чинником забруднення атмосфери. Лише тим, що ми зменшуємо кількість металу, який йде на виготовлення однієї деталі, ми можемо говорити про зменшення викидів в атмосферу», – пояснює Дмитро Ковальчук.

Компанія «Червона хвиля» була заснована в 1997 році. У 2005 році вона почала розробляти і продавати обладнання на базі електронних гармат газорозрядного типу високої потужності для світового ринку. Сьогодні гармати від «Червоної хвилі» працюють на установках з виплавлення та нанесення металевих покриттів в Україні, США, країнах Європейського Союзу, Китаї та Японії.

З 2014 року компанія зосередила зусилля на розробці власної технології тривимірного друку металом xBeam3D.

Приклади титанових виробів, створених за технологією xBeam 3D Metal Printing. Фото: greencubator.info

У 2018 році «Червона хвиля» перемогла і прорамі «Кліматичні Інноваційні Ваучери» від ЄБРР та ЄС.

«До 2014 року до нашого бізнесу в Європі і США ставилися обережно, оскільки вважалось, що Росія поінформована про наші розробки. Однак після 2014 року ставлення змінилось і ми є потужним гравцем на цьому ринку у світі – крім нас такими технологіями займають лише кілька компаній», – пояснює Дмитро Ковальчук.

На сьогодні «Червона хвиля» також співпрацює з The Welding Institute в Кембриджі – британським аналогом Інституту електрозварювання імені Є.О. Патона, а також реалізує пілотні проекти з кількома іншими дослідницькими установами та авіакорпораціями.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button