Українці розробили технологію, яка в рази зменшує викиди вуглекислого газу в металургії
Також вона дозволяє зменшити вагу деталей для літаків.
Також вона дозволяє зменшити вагу деталей для літаків.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23271 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Українська компанія «Червона хвиля» розробила установку xBeam 3D для друку деталей для літаків. Технологія дозволяє скоротити до 10 разів витрати титану, порівняно в традиційними засобами виробництва.
Сьогодні люди все більше і більше подорожують, через що відбувається постійне зростання кількості перельотів. За словами СЕО компанії «Червона хвиля» до 2035 року плануєть побудувати 35 тисяч літаків далеких і середніх магістралей.
При цьому вже сьогодні аерокосмічна галузь потребує щорічно 42 000 титану. Цей метал використовується для виготовлення шасі, кріплення двигунів, окремих елементи крил і хвоста, а також деяких елементів всередині салону. В середньому в сучасних літаках до 15% деталей зроблені з титану.
Під час виготовлення однієї тонни титану виділяється 36 тонн вуглекислого газу. Таким чином, щорічно аерокосмічна галузь генерує 1,5 мільйона викидів CО2.
«При виготовленні деталей звичайним методом фрезерування до 90% титану йде у відходи. Ми запропонували створювати деталі способом 3D друку. Для цього ми використовуємо металевий дріт. Під дією високих температур метал плавиться, а потім з нього наш принтер друкує необхідну деталь», – пояснює Дмитро Ковальчук.
Така технологія дозволяє зменшити вагу двигуна та використання палива, при цьому його тяга залишається незмінною. Тим часом у сучасних літаках поступово зменшується кількість деталей з алюмінію та сталі. До 2035 року виробники літаків планують шляхом зменшення ваги літака та споживання палива заощадити до 35 млрд євро.
«Як і раніше, важка металургія досі є головним чинником забруднення атмосфери. Лише тим, що ми зменшуємо кількість металу, який йде на виготовлення однієї деталі, ми можемо говорити про зменшення викидів в атмосферу», – пояснює Дмитро Ковальчук.
Компанія «Червона хвиля» була заснована в 1997 році. У 2005 році вона почала розробляти і продавати обладнання на базі електронних гармат газорозрядного типу високої потужності для світового ринку. Сьогодні гармати від «Червоної хвилі» працюють на установках з виплавлення та нанесення металевих покриттів в Україні, США, країнах Європейського Союзу, Китаї та Японії.
З 2014 року компанія зосередила зусилля на розробці власної технології тривимірного друку металом xBeam3D.
У 2018 році «Червона хвиля» перемогла і прорамі «Кліматичні Інноваційні Ваучери» від ЄБРР та ЄС.
«До 2014 року до нашого бізнесу в Європі і США ставилися обережно, оскільки вважалось, що Росія поінформована про наші розробки. Однак після 2014 року ставлення змінилось і ми є потужним гравцем на цьому ринку у світі – крім нас такими технологіями займають лише кілька компаній», – пояснює Дмитро Ковальчук.
На сьогодні «Червона хвиля» також співпрацює з The Welding Institute в Кембриджі – британським аналогом Інституту електрозварювання імені Є.О. Патона, а також реалізує пілотні проекти з кількома іншими дослідницькими установами та авіакорпораціями.
© Хмарочос | 2023
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті