Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Андрій Батін

Реконструкція Українського дому під Офіс Президента України триватиме від 6 до 9 місяців і обійдеться в 300 млн грн. Про це повідомив архітектор Іван Юнаков з бюро 33BY Architecture.

При цьому він наголосив, що під час реконструкції зовнішній вигляд і концепція Українського дому буде збережена. 

«Проектувати Український дім почали ще у 1976 році, а завершили у 1980 році. Архітектори намагались зробити все, щоб він максимально вписувався в панораму міста. Крім того, для будівництва Українського дому використовуали унікальний мармур, який привезли з Уралу. Тому моя задача – зробити так, щоб зберегти переваги цієї будівлі», – пояснює архітектор.

Кадр з презентації

Також під час реконструкції Українського дому архітектор пообіцяв зберегти атріум, який є джерелом денного світла для будівлі.

«Цей атріум –унікальний, завдяки йому в Український дім потрапляє світло. Тому моє завдання полягає в тому, щоб максимально використати його переваги», – розповів Юнаков.

Змін зазнає будівля всередині – тут буде побудований паркінг на 134 паркомісця, спортзал, ресторан, а також офіси для 500 осіб.

«Особливістю нових офісів для чиновників буде їхня прозорість – буде видно, хто чим займається. Це допоможе значно скоротити штат, оскільки багато чиновників зараз тільки тим і займаються, що носять папери з 3-го на 4-й поверх», – пояснив архітектор.

До Офісу буде заїхати через один з трьох в’їздів – два розташуються на Володимирському узвозі і ще один – на Трьохсвятительській.

Кадр з презентації

Крім того, Іван Юнаков планує зробити новий Офіс президента інклюзивним. Однак на його думку, це має бути комплексне рішення. 

«Мало зробити інклюзивним лише сам Офіс. Необхідно зробити інклюзивним центр Києва, а також станції метро, які знаходяться поруч. Зокрема, станцію метро “Хрещатик”», – повідомив архітектор.

Що буде з будинком на Банковій

Знамениту будівлю на Банковій, де нині знаходиться Адміністрація президента, можуть передати Національному художному музею України (НХМУ). Про це повідомила заступниця директора музею Ольга Балашова.

«Ми зустрічались з президентом. Він має намір передати нинішню будівлю адміністрації під музей. Це було б зараз дуже доречно, адже фонди, експозиція і 120 осіб персоналу зараз всі розміщені в будівлі кінця ХІХ століття площею 8 тис кв м», – пояснює вона.

За словами Ольги Балашової, нині музею для повноцінної роботи потрібно 35-40 тис. кв. метрів.

Фото: Кадровий резерв України

«У нас у фондах 40 000 експонатів, серед яких — шедеври українського та закордонного живопису, скульптури та графіки від часів Київської Русі до сьогодні. Тому будівля на Банковій площею 22 тис. кв. м допоможе нашому музею розширитись», – стверджує Балашова.

Після переїзду Офісу президента фонди Музею історії Києва, що зберігаються на четвертому та п’ятому поверхах Українського дому, перевезуть в Гостиний двір, який планують передать Музею історії Києва. Про це повідомила Ольга Балашова.

«Зараз в Українському домі знаходяться не лише фонди Музею історії Києва, а й фонди музею Леніна, який був тут раніше. Вони нікуди не поділись. Крім того, серед них є дуже цікаві в історичному плані експонати», – стверджує Балашова

В кінці червня працівники Музею історії Києва звернулись до президента. Вони попросили сприяти у передачі Гостиного двору в комунальну власність Києва з подальшим пристосуванням будівлі під потреби Музею історії міста Києва. 

Що буде з Європейською площею

У разі перекриття Європейської площі після перенесення Офісу президента транспортного колапсу у Києві не буде. Про це повідомив транспортний експерт Віктор Петрук.

Фото: Кадровий резерв України

«Колапсу не буде, адже транспортна система міста – це мережа. У разі перекриття транспортні потоки перерозподіляться по інших вулицях. До того ж, у нас уже є досвід перекриття центральної частини міста на кілька місяців під час Майдану», – пояснює він.

За дослідженнями Віктора Петрука, якщо перекрити Європейську площу, то зменшуються транспортні потоки вулицею Хрещатик, Володимирський узвіз та Грушевського. Водночас вони зростають на вулиці Басейній, бульварі Шевченка. Однак це навантаження не є критичним.

Водночас транспортні втрати за підрахунками експертів від цього складають 1,6 млрд грн на рік, або 31 млн грн щотижня.

«Люди їдуть у місто з двома цілями – або працювати, або розважатись. Коли ж вони стоять у заторах, вони втрачають час, а економіка не отримує грошей. Через це й виникають транспортні втрати», – розповідає Петрук.

Фото: Олександр Чорний

Вихід з цієї ситуації він бачить у перетворенні центру міста на пішохідну зону, як це робиться у багатьох містах Європи. Тоді ці кошти зможуть отримати ресторани або сувенірні крамниці.

На сьогодні Віктор Петрук розробив транспортну схему, щоб збільшити громадський простір перед Офісом президента на 3600 квадратних метрів.

«Європейська площа спочатку не планувалась як транспортна, вона була торгівельна. Тому зараз наша задача – зменшити тут кількість індивідуального транспорту, доробити велодоріжку, що з’єднує Троєщину і Європейську площу, а також підняти пішоходів, що змушені користуватись підземним переходом, на поверхню», – наголосив експерт.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button