Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 23 днів. За цей час ми опублікували 26878 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

Японські сервіси каршерингу виявили, що значна кількість клієнтів орендують автомобілі, але не їздять на них, пише Asahi.

Компанії Orix, Times24 та Docomo провели опитування та дослідження і дійшли висновку, що кожен восьмий клієнт користується каршерингом не за призначенням, і ця частка зростає.

Один із клієнтів Times24 розповів, що орендував машину для того, щоб поспати та попрацювати. Інший зберігав в автівці речі.

«Я орендував авто, щоб з’їсти готовий обід, який купив у магазині, але не мав де присісти», – розповів 31-річний житель передмістя Токіо.

Японці також зізналися, що використовують автомобілі для телефонних розмов із друзями й рідними та для переговорів із бізнес-партнерами. Деякі дивляться телевізор, перевдягаються, тренуються співати, практикуються у розмовній англійській, навіть роблять масаж обличчя. Після землетрусу 2011 року каршеринг набув популярності завдяки можливості зарядити в машині телефон.

Оренда автівки на пів години коштує близько 400 єн (приблизно 3,3 євро). Таким чином поспати або попрацювати в автомобілі дешевше, ніж винайняти номер у готелі, або місце в коворкінгу.

Інша перевага – доступність. Автомобіль можна орендувати у будь-який час доби за допомогою кількох кліків у смартфоні. В Японії понад 12 тисяч каршерингових пунктів, де можна взяти машину.

«Автомобілі використовують як приватний простір. Люди знаходили їм застосування, до яких ми б не додумалися», – підсумував речник компанії Docomo.

Водночас ця тенденція призводить до недоотримання прибутків каршеринговими сервісами, оскільки такі клієнти не сплачують за великий пробіг.

Інша проблема – екологічна, адже клієнти, які користуються припаркованим авто, не вимикають двигун.

Читайте також: Дослідження виявило, що Uber є одним із головних чинників заторів у Торонто

Нагадаємо, у Сан-Франциско жителі почали користуватися місцями на парковках як офісами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button