Японці використовують каршеринг не за призначенням: в автівках їдять, працюють і сплять
Один клієнт орендував автомобіль спеціально для того, щоб пообідати.
Один клієнт орендував автомобіль спеціально для того, щоб пообідати.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Японські сервіси каршерингу виявили, що значна кількість клієнтів орендують автомобілі, але не їздять на них, пише Asahi.
Компанії Orix, Times24 та Docomo провели опитування та дослідження і дійшли висновку, що кожен восьмий клієнт користується каршерингом не за призначенням, і ця частка зростає.
Один із клієнтів Times24 розповів, що орендував машину для того, щоб поспати та попрацювати. Інший зберігав в автівці речі.
«Я орендував авто, щоб з’їсти готовий обід, який купив у магазині, але не мав де присісти», – розповів 31-річний житель передмістя Токіо.
Японці також зізналися, що використовують автомобілі для телефонних розмов із друзями й рідними та для переговорів із бізнес-партнерами. Деякі дивляться телевізор, перевдягаються, тренуються співати, практикуються у розмовній англійській, навіть роблять масаж обличчя. Після землетрусу 2011 року каршеринг набув популярності завдяки можливості зарядити в машині телефон.
Оренда автівки на пів години коштує близько 400 єн (приблизно 3,3 євро). Таким чином поспати або попрацювати в автомобілі дешевше, ніж винайняти номер у готелі, або місце в коворкінгу.
Інша перевага – доступність. Автомобіль можна орендувати у будь-який час доби за допомогою кількох кліків у смартфоні. В Японії понад 12 тисяч каршерингових пунктів, де можна взяти машину.
«Автомобілі використовують як приватний простір. Люди знаходили їм застосування, до яких ми б не додумалися», – підсумував речник компанії Docomo.
Водночас ця тенденція призводить до недоотримання прибутків каршеринговими сервісами, оскільки такі клієнти не сплачують за великий пробіг.
Інша проблема – екологічна, адже клієнти, які користуються припаркованим авто, не вимикають двигун.
Читайте також: Дослідження виявило, що Uber є одним із головних чинників заторів у Торонто
Нагадаємо, у Сан-Франциско жителі почали користуватися місцями на парковках як офісами.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті