Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

Японські сервіси каршерингу виявили, що значна кількість клієнтів орендують автомобілі, але не їздять на них, пише Asahi.

Компанії Orix, Times24 та Docomo провели опитування та дослідження і дійшли висновку, що кожен восьмий клієнт користується каршерингом не за призначенням, і ця частка зростає.

Один із клієнтів Times24 розповів, що орендував машину для того, щоб поспати та попрацювати. Інший зберігав в автівці речі.

«Я орендував авто, щоб з’їсти готовий обід, який купив у магазині, але не мав де присісти», – розповів 31-річний житель передмістя Токіо.

Японці також зізналися, що використовують автомобілі для телефонних розмов із друзями й рідними та для переговорів із бізнес-партнерами. Деякі дивляться телевізор, перевдягаються, тренуються співати, практикуються у розмовній англійській, навіть роблять масаж обличчя. Після землетрусу 2011 року каршеринг набув популярності завдяки можливості зарядити в машині телефон.

Оренда автівки на пів години коштує близько 400 єн (приблизно 3,3 євро). Таким чином поспати або попрацювати в автомобілі дешевше, ніж винайняти номер у готелі, або місце в коворкінгу.

Інша перевага – доступність. Автомобіль можна орендувати у будь-який час доби за допомогою кількох кліків у смартфоні. В Японії понад 12 тисяч каршерингових пунктів, де можна взяти машину.

«Автомобілі використовують як приватний простір. Люди знаходили їм застосування, до яких ми б не додумалися», – підсумував речник компанії Docomo.

Водночас ця тенденція призводить до недоотримання прибутків каршеринговими сервісами, оскільки такі клієнти не сплачують за великий пробіг.

Інша проблема – екологічна, адже клієнти, які користуються припаркованим авто, не вимикають двигун.

Читайте також: Дослідження виявило, що Uber є одним із головних чинників заторів у Торонто

Нагадаємо, у Сан-Франциско жителі почали користуватися місцями на парковках як офісами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button