Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Черги до кас на станції «Контрактова площа». Фото: РБК-Україна

Відсьогодні, 17 липня, продавати і приймати жетони припинили у вестибюлі станції київського метро «Теремки» – того, що виходить до ТЦ «Магелан», повідомляє пресслужба метрополітену.

Раніше від використання жетонів відмовилися на окремих вестибюлях станцій «Нивки» та «Іподром».

Повністю жетон буде виведено з обігу до 30 жовтня, але до того часу київський метрополітен поступово обмежуватиме використання жетонів.

Наразі сплатити за проїзд можна за допомогою зеленої картки метро, Kyiv Smart Card, банківських карток. Разові квитки з QR-кодом поки продаються лише на станції «Кловська» і онлайн. Також мобільний застосунок SmartCity можна встановити не на всі операційні системи, наприклад, він не працює на старих моделях iPhone, які не підтримують оновлення iOS.

У коментарях до оголошення пасажири нарікають на відсутність альтернативи разовому квитку. Метрополітен пропонує купувати картки метро за 15 гривень і повертати заставу – це значить, потрібно зайвий раз звернутися до каси і, можливо, вистояти чергу.

«Туристу має бути зручно оплатити (разову поїздку), а не стояти в черзі, щоб отримати картку метро, занести на неї гроші (при цьому розрахунок карткою є далеко не на кожній касі)… Особливо в умовах умовної Вокзальної», – пише Катерина Кирсанова.

«На Кловській взагалі жахлива ситуація. Каси немає. Автомат здачу не дає і карткою оплатити я двічі в різні дні не змогла. Забула картку вдома і немає 8 грн без здачі – бігай як придурок по лотках, шукай хто змилується і розміняє», – скаржиться Ольга Яценко.

«У мене смарт-картка з весни, за цей час щонайменше три-чотири рази опинялася у ситуації, коли турнікет не спрацьовує і персонал метрополітену заявляє, що це не їхні проблеми, ідіть купляйте жетон», – розповідає Тетяна Обухова.

Раніше зі станцій метро прибрали автомати для продажу жетонів. Після остаточного запровадження електронного квитка зі станцій метро зникнуть касири.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button