В Одесі оштрафували «Цитрус» за сексистську рекламу
«Взяла в кредит, а не те, що ти подумав» – ці гасла обурили правозахисників.
«Взяла в кредит, а не те, що ти подумав» – ці гасла обурили правозахисників.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Одеський адміністративний суд стягнув майже 6800 гривень штрафів з компанії «Померанч», яка оперує мережею магазинів «Цитрус», за дискримінаційну рекламу.
Позов подала Держпродспоживслужба після отримання заяви від громадської організації Ліга захисту прав жінок «Гармонія Рівних». Обурення активістів викликали гасла «Взяла кредит, а не те, що ти подумав», «Подаруєш яблуко – попариш моркву» тощо.
«Натяки “нижче поясу” та відвертий глум над жінками стали своєрідним фірмовим почерком компанії», – йшлося у заяві «Гармонії Рівних», оприлюдненої минулого року. Організація також закликала «Цитрус» не списувати на креатив «вульгаризоване неподобство».
Маркетинговий директор мережі «Цитрус» Віктор Шолошенко заявив тоді, що серед зображень, які обурили правозахисників, два було зроблено як навмисний фейк. Він також додав скріншот свого старого посту, в якому він пропонував іншим компаніям позичити ці два забракованих зображення в якості секситської реклами до Восьмого березня.
У свою чергу, голова «Гармонії Рівних» Олександра Голуб оприлюднила інші рекламні зображення, які було розміщено на офіційних сторінках «Цитрусу» в соцмережах. Принаймні одне зображення можна потрактувати як образливе щодо чоловіків – «Розмір важливий? Зміни свого чахлика».
Четвертого липня суд в Одесі постановив, що реклама «містить ознаки дискримінації за ознакою статі».
З компанії стягнули два штрафи у розмірі 5083 і 1700 гривень. Перший – за порушення закону «Про рекламу», другий – про ненадання інформації про вартість реклами.
Читайте також: Модель Victoria’s Secret довела інтернет-тролям, що вміє програмувати
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті