Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Політична Критика

22 липня під офісом компанії Glovo на вулиці Старонаводницькій, що на Печерську, протестували кур’єри, які вимагали поліпшити умови праці, повідомляє Політична Критика.

Близько 25 протестувальників, що приїхали на акцію на велосипедах і мопедах, висловили незадоволення новою системою нарахування бонусів. Для багатьох нова система унеможливлює здійснення доставки в якості підробітку.

Компанія Glovo обіцяє заробіток до 20 тисяч гривень на місяць. Однак один із протестувальників пояснює, що насправді це – мало ймовірно.

Взятися за доставку коштує 17 гривень, ще 5,50 грн – за кожний кілометр. Але головна складова заробітку – бонуси. За 10 доправлених замовлень на тиждень додатково нараховують 400 гривень, за 20 – 900 гривень, а за 70 – 4200 гривень.

Відтепер бонуси за 10 замовлень скасовують, а задля найбільшого бонусу в 5000 гривень слід доставити 100 замовлень.

При цьому, в середньому на доставку одного замовлення витрачається 45 хвилин. За словами кур’єра, для виконання 100 замовлень потрібно працювати по 11 годин на день без вихідних – за умови, якщо замовлення надходитимуть безперервно, чого майже не буває.

Фото: Політична Критика

«Минулого тижня я відпрацював шість днів, з понеділка по суботу, з восьмої ранку до одинадцятої ночі. А в мене сім’я є, і вона мене практично не бачить. І мені не вистачило восьми замовлень до 70», – розповідає один із учасників акції.

Також кур’єрів непокоїть те, що вони фактично є зареєстрованими користувачами мобільного застосунку, а не штатними працівниками. Через це вони не мають відпусток і лікарняних, на них лягають витрати на паливо та страхування.

«У перший же день, це було друге моє замовлення, мене автівка збила на Олімпійській. Я написав в техпідтримку, що не зможу забрати замовлення. Єдине що вони зробили -– сказали “лікуйтесь” і зняли з мене робочий час», – розповідає один із кур’єрів.

Український філіал іспанської компанії Glovo росте чи не найшвидше в Європі. З грудня 2018 року до березня 2019-го капітал компанії зріс вдесятеро. Мобільний застосунок встановило близько півмільйона людей. У філіалі працює близько 5000 кур’єрів.

В Італії та Каталонії акції протесту кур’єрів Glovo проходять більш масово. В Європі працівники також незадоволені оплатою праці та відсутністю соціальних гарантій. Так, у Барселоні сотні демонстрантів вийшли на вулиці після нічної пригоди, коли кур’єра збив сміттєвоз.

Читайте також: Як насправді працюють Glovo і UberEats, та як ці компанії впливають на розвиток міста

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button