Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Wikipedia

Директор регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Роман Веприцький в інтерв’ю ЦТС докладніше розповів про плани реалізації проєкту Kyiv Citу Express, який передбачає передачу міської електрички на баланс залізничників.

У ранкову годину пік 23 липня «Київпастранс» скасував дев’ять рейсів міської електрички з технічних причин. Напередодні було скасовано шість ранкових і три вечірніх рейси. Така ситуація триває вже довгий час. У «Київпастрансі» це пояснюють повною зношеністю колісних пар.

«Проєкт Київської електрички врізався в нашу інфраструктуру, при цьому частково паралізувавши експлуатаційні параметри вантажних ходів. Він проіснував певний період часу і стерся, в прямому сенсі цього слова. Ці поїзди обслуговуються в наших депо», – прокоментував Веприцький.

«Укрзалізниця» вже домовилася про створення робочої групи, щоб розглянути питання передачі електричок – з компенсацією від міста в розмірі 600 мільйонів гривень.

Проєкт Kyiv Citу Express планують реалізувати до 2021 року. Загалом він потребуватиме 4 млрд грн.

«Ми вивчаємо три варіанти фінансування: перший – власними силами (і ми на нього розраховуємо), другий – органи місцевої влади та Кабінет Міністрів, третій – приватні інвестиції з нашим партнерством», – каже Веприцький.

За його словами, загалом потрібно відремонтувати близько 35 поїздів. Мірою підвищення прибутковості проекту – придбають 10 одиниць рухомого складу місткістю до 1000 осіб. В «Укрзалізниці» стверджують, що вже ведуть перемовини з Pesa, Stadler і КВСЗ. Нові вагони їздитимуть на Київському вузлі, який сполучатиме також передмістя.

Прибутковості досягатимуть завдяки підвищенню тарифів. Мету проєкту Kyiv Citу Express Веприцький характеризує так:

«По-перше, вивести приміські перевезення на прибуток шляхом правильних витрат і заробляння грошей, тобто зміни вартості квитків. По-друге, ми хочемо, щоб мешканець, умовно, Ірпеня виходив зі свого автомобіля, сідав у нашу приміську електричку та їхав у своїх справах до Києва. Тобто, щоб йому було вигідніше і комфортніше їхати у нас, ніж на своєму автомобілі… Бо в місті й так занадто великий трафік, і якісне приміське сполучення допоможе багато в чому вирішити цю проблему», – каже він.

Kyiv Citу Express передбачає інтервал між електричками в пікові години 10-15 хвилин і охопить 47 станцій. Боротися з безквитковими пасажирами планується за допомогою турнікетів, огороджених зон очікування, а також підвищення штрафів зі 110 до 3000 гривень.

10 поїздів київської електрички було передано «Київпастрансу» у 2012 році. «Укрзалізниця» оголосила про наміри повернути міську електричку і провести повне її оновлення на початку липня цього року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button