Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 30 днів. За цей час ми опублікували 26937 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Стосовно двох інших зупинок – біля станції метро «Лівобережна» та на вулиці Іллєнка – у комунальному підприємстві проблем не побачили. «Посадочні майданчики влаштовано на відстані більше 2 м від проїзної частини відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 “Вулиці та дороги населених пунктів”, влаштовано заїзні пандуси, вкладено тактильну плитку», – зазначено у відповіді. Тут варто зазначити, що у ДБН зазначено також вимоги до пандусів – вони повинні бути мінімум 1.2 метри у ширину. Цієї умови дотрималися не на всіх зупинках. 

У відповіді також згадано, що відповідно до норм, посадковий майданчик має бути підвищений на 20 см від дороги. Проте сходинки, на які скаржаться кияни, не є розмежуванням між цими майданчиками та дорогою, а відділяють зупинку від решти тротуару.

Створення таких сходинок-перешкод суперечить чинним ДБН «Інклюзивність будівель на сторуд», зокрема, у пункті 4.4. Тут зазначено, що проєктні рішення повинні враховувати вільний доступ для всіх груп населення, а пандуси та інші спеціалізовані елементи варто використовувати лише тоді, коли без них не обійтися. 

Крім того, у «Київпастрансі» зазначили, що дотримуватися усіх норм буває неможливо через складний рельєф. При цьому, у більшості випадків нові зупинки розташовують на рівному тротуарі.

Нагадаємо, неінклюзивні зупинки у Києві встановлюють приватні компанії за інвестиційним договором. Проєкти їх облаштування затверджує комунальне підприємство «Київпастранс».  Про порушення будівельних норм у них вже заявив заступник голови Міністерства регіонального розвитку Лев Парцхаладзе.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button