Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 127 днів. За цей час ми опублікували 25025 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Стосовно двох інших зупинок – біля станції метро «Лівобережна» та на вулиці Іллєнка – у комунальному підприємстві проблем не побачили. «Посадочні майданчики влаштовано на відстані більше 2 м від проїзної частини відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 “Вулиці та дороги населених пунктів”, влаштовано заїзні пандуси, вкладено тактильну плитку», – зазначено у відповіді. Тут варто зазначити, що у ДБН зазначено також вимоги до пандусів – вони повинні бути мінімум 1.2 метри у ширину. Цієї умови дотрималися не на всіх зупинках. 

У відповіді також згадано, що відповідно до норм, посадковий майданчик має бути підвищений на 20 см від дороги. Проте сходинки, на які скаржаться кияни, не є розмежуванням між цими майданчиками та дорогою, а відділяють зупинку від решти тротуару.

Створення таких сходинок-перешкод суперечить чинним ДБН «Інклюзивність будівель на сторуд», зокрема, у пункті 4.4. Тут зазначено, що проєктні рішення повинні враховувати вільний доступ для всіх груп населення, а пандуси та інші спеціалізовані елементи варто використовувати лише тоді, коли без них не обійтися. 

Крім того, у «Київпастрансі» зазначили, що дотримуватися усіх норм буває неможливо через складний рельєф. При цьому, у більшості випадків нові зупинки розташовують на рівному тротуарі.

Нагадаємо, неінклюзивні зупинки у Києві встановлюють приватні компанії за інвестиційним договором. Проєкти їх облаштування затверджує комунальне підприємство «Київпастранс».  Про порушення будівельних норм у них вже заявив заступник голови Міністерства регіонального розвитку Лев Парцхаладзе.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button