Стосовно двох інших зупинок – біля станції метро «Лівобережна» та на вулиці Іллєнка – у комунальному підприємстві проблем не побачили. «Посадочні майданчики влаштовано на відстані більше 2 м від проїзної частини відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 “Вулиці та дороги населених пунктів”, влаштовано заїзні пандуси, вкладено тактильну плитку», – зазначено у відповіді. Тут варто зазначити, що у ДБН зазначено також вимоги до пандусів – вони повинні бути мінімум 1.2 метри у ширину. Цієї умови дотрималися не на всіх зупинках.
У відповіді також згадано, що відповідно до норм, посадковий майданчик має бути підвищений на 20 см від дороги. Проте сходинки, на які скаржаться кияни, не є розмежуванням між цими майданчиками та дорогою, а відділяють зупинку від решти тротуару.
Створення таких сходинок-перешкод суперечить чинним ДБН «Інклюзивність будівель на сторуд», зокрема, у пункті 4.4. Тут зазначено, що проєктні рішення повинні враховувати вільний доступ для всіх груп населення, а пандуси та інші спеціалізовані елементи варто використовувати лише тоді, коли без них не обійтися.
Крім того, у «Київпастрансі» зазначили, що дотримуватися усіх норм буває неможливо через складний рельєф. При цьому, у більшості випадків нові зупинки розташовують на рівному тротуарі.
Нагадаємо, неінклюзивні зупинки у Києві встановлюють приватні компанії за інвестиційним договором. Проєкти їх облаштування затверджує комунальне підприємство «Київпастранс». Про порушення будівельних норм у них вже заявив заступник голови Міністерства регіонального розвитку Лев Парцхаладзе.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті